vwgolf2 Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 fett! men står ikke no priser der? bare bilder av bilen...ihvertfall som jeg fant! siden jeg ikke har penger synes jeg vi kan starte ett doneringsfond til meg og bilen min :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 (Sukk) alt må'n gjørra sjæl :rolleyes: http://www.dackonline.se Continental Sommardäck SportContact 165/45 R15 68H mit Felgenrippe Angivet pris*: 1011,03 SEK Hos dackonline.se endast 844,10 SEK 844x4=3.376 Altså SEK 3.376,40 inkl. moms og frakt levert poste restante Strømstad Bare å spare! sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 takk takk.. snill gutt :) var jo ikke så dyrt da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Nettopp ;) Spare får du gjørra sjæl! sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Originally posted by Kid-A 165/45-15 yodude thumpsup Makan til fet golf er det lenge siden jeg har sett!! All respekt til ditt prosjekt vwgolf2, men CL leppa er frekkere enn GTi'en! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 takk takk.. cl leppa kommer muligens på når jeg får senket bilen skikkelig! kanskje... ;) er på utkikk etter chrome lister til rutene nå.. er ikke så dyrt på hoggærn sikkert.. og grill med chrome emblem og chrome list.. har bestemt meg for å ha det! updates will come! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 her kommer noen bilder av viskerene, speila og litt... speila og viskerene skal pusses til jeg ser mannen med jå`n! :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 må få deg chroma felger ellers gjør dem seg lite Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Originally posted by Kid-A (Sukk) alt må'n gjørra sjæl :rolleyes: http://www.dackonline.se Continental Sommardäck SportContact 165/45 R15 68H mit Felgenrippe Angivet pris*: 1011,03 SEK Hos dackonline.se endast 844,10 SEK 844x4=3.376 Altså SEK 3.376,40 inkl. moms og frakt levert poste restante Strømstad Bare å spare! sombrero Det der var sinnsykt billig... jeg ga vel 1500 eller noe pr stk for mine. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Dette blir flott vwgolf2.. mer senking nå så blir det helgromt ;) Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Originally posted by 007 må få deg chroma felger ellers gjør dem seg lite syns dem gjør seg bra jeg... hvis jeg beholder felgene etter sommersesongen så blir det mest sansynlig og polere dem opp i vinter, kjøpe 165-45-15 dekker og smelle på spacere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Yeah! thumpsup Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 alt for å gjøre folket fornøyde :rolleyes: hehe..men er enig..ser jo bedre ut uten tvil.. synd jeg ikke "driter penger" :( :( ingen som syns noe om speila og det da? noen som liker den sære smaken? hehe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Hallais! Jeg synes bilen din er blitt veldig stilig (med speil og det hele!). Kult med en bil som ikke er overlesset med stash og som er litt utenom det vanlige! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 nydelig :) digger speila. Hva med kromlist i karroserisøkket? og fjerning av plastlistene nede på sida? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg