vwgolf2 Skrevet April 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 har lekt med tanken på chromelist i søkket... men er på utkikk etter lister med chrome list ;) Fjerning blir ikke aktuellt da lakken ikke er pen under listene... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Har du sjekka at lakken ikke er pen under listene? Tok dem av på bilen min og lakken under er jo helt strøken der, samme på 2 andre golfer jeg har vært med og ta av listene på. Aldri sett at lakken er dårlig under... Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Originally posted by ThaBoZZ Har du sjekka at lakken ikke er pen under listene? Tok dem av på bilen min og lakken under er jo helt strøken der, samme på 2 andre golfer jeg har vært med og ta av listene på. Aldri sett at lakken er dårlig under... mja...så litt ymse ut! Desuten er bilen lakkert i ettertid i en mørkere grå farge, så kan hende det er fargeforskjell der også... men gjør meg ikke noe og ha lister! bare finne noen med chromelist på ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Skal du skifte blinkerne foran? Så at du hadde hvite blinkere på siden iallefall.. Stå på, fin bil til å være oldschool :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Originally posted by vwgolf2 ingen som syns noe om speila og det da? noen som liker den sære smaken? hehe ;) Klart vi liker det!!! :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 jepp..skal ha glassklare med parklys! men de er tomme der jeg bestiller fra... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Originally posted by boramannen Klart vi liker det!!! :D :D hehe bra ;) details rocks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaGT Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Originally posted by Kid-A Nettopp ;) Spare får du gjørra sjæl! sombrero Ler....bra kommentar Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Hva stammer speilene fra?`golf 1? Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 gammel audi 80 tror jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet April 24, 2004 Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Originally posted by vwgolf2 gammel audi 100 tror jeg.. gammel audi 80 tror jeg.. Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 24, 2004 Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 viss du ikke har det allerede så må du få deg de der gamle audi 80? håntakene, dem er helt like golfhåntakene, bare omvent, crom runt og svart eller noe i mitten :cool: også setter du på cromm delen fra golfen... så er det helcroma håntak :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 har chromma håndtak,de passer rett over, men de dytter låsen innover og ikke nedover :( vet ikke om det går ann å mekke til noe... ellers så får jeg prøve og finne noen andre chromma audi håndtak, vet det skal gå rett over, men tror mine er litt for gamle! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 nå er bilen slengt nedpå! rundt 75mm bak og nærmere 90mm forran! bilder kommer om ikke så lenge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Nå har jeg venta i 20 min på de bildene! ;) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg