Gå til innhold

project "old skool"

Ranger emnet

vwgolf2

Anbefalte innlegg

• Svar 813
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by vwgolf2

jettafront er nok uaktuellt...

brunt dashbord derimot...hehe.. veeel.. kanskje til neste år ;)

Han mener vel at du kan ta kromlista fra Jettafronten å sette på din? :)

Blir bra dette!!

Men, du sku fått polert felga, og spaca dem ut litt.. Og mindre profil på dekka.. Så kanskje en litt spesiell senterkopp..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by passat kara

TØFT! helt sia første gang jeg så ny bilen din har jeg tenkt inni meg.. gammel dags grill med chroma merke :D detta blir saker!! stå på !!

Dscn1635.jpg how low can you go?

vemund

Veit ikke om det er meg men, syns det ser føkka ut at den er senka foran, men ikke på sidene og bak :) Skal det være sånn, eller kommer det mer?

arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by passat kara

nå bygger jo den leppa ned en god del foran..

ja, foran ja! jeg personlig syns at det ikke ser bra ut, når det samme ikke er gjort bak eller på siden. nå vet ikke jeg hva han har planlagt men, var ihvertfall min mening. Hvis poenget er at det kun skal være foran på en "old school" så får det vel være slik :)

arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ilck

ja, foran ja! jeg personlig syns at det ikke ser bra ut, når det samme ikke er gjort bak eller på siden. nå vet ikke jeg hva han har planlagt men, var ihvertfall min mening. Hvis poenget er at det kun skal være foran på en "old school" så får det vel være slik :)

den er jo senket bak også..

om den skal se lavere ut på siden og bak må han jo sette på skjørter og annen bakfanger.

styling sucks!

er jo meninga å holde den clean og i gammelstil

"less is more" kan du si

polog40 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by -carude-

blir et bra prosjekt dette..synd at jeg ikke får lappen før om 6 år og bil da..blir garantert et old school prosjekt..golf 2 eller en jetta mk2

tidlig på'n!

men ja.. bare å starte nå da.. så har du mange år på å gjøre den perfekt til du får lappen ;)

polog40 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når det gjelder høyden..

Golfen er ihvertfall 80-85mm senket fremme der er den lav nok. (får såvid nøkkelen mellom dekket og skjermen når man svinger (2-3mm klaring)

Golfene er jævlig høye på kanalene og det suger, men den er IHVERTFALL 7cm laver bak enn org.! og ja det kommer mer senking neste år, det kan jeg garrantere! :)

Kombinasjon av tomt bagasjerom (ikke noe anlegg) og så å si tom tank har kanskje litt og si..ikke at jeg skal bruke det som no unnskyldning! ;)

og hvis du mener den bare er lav forran så har du iafall ikke sammenlignet den med en vanlig golf ;)

kan godt ta ett bilde av min ved siden av en org. golf... så kan du se selv... :)

yeah yeah...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwgolf2

når det gjelder høyden..

Golfen er ihvertfall 80-85mm senket fremme der er den lav nok. (får såvid nøkkelen mellom dekket og skjermen når man svinger (2-3mm klaring)

Golfene er jævlig høye på kanalene og det suger, men den er IHVERTFALL 7cm laver bak enn org.! og ja det kommer mer senking neste år, det kan jeg garrantere! :)

Kombinasjon av tomt bagasjerom (ikke noe anlegg) og så å si tom tank har kanskje litt og si..ikke at jeg skal bruke det som no unnskyldning! ;)

og hvis du mener den bare er lav forran så har du iafall ikke sammenlignet den med en vanlig golf ;)

kan godt ta ett bilde av min ved siden av en org. golf... så kan du se selv... :)

yeah yeah...

Det er ikke det han mener! Bilen er nok ufattelig lav iforhold til en vanlig Golf..

Han tenker på at karosseriet på Golfen er tildels likt over hele linja, men så har du leppa forran som bygger mye ned, men KUN forran, ikke på resten av bilen..

Bilen din blir sånn her:

_o---o-

og ikke:

-o---o-

eller:

_o__o_

Jævla bra tegninger, men antar du forstår?!? ;)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider