vwgolf2 Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 jettafront er nok uaktuellt... brunt dashbord derimot...hehe.. veeel.. kanskje til neste år ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by vwgolf2 jettafront er nok uaktuellt... brunt dashbord derimot...hehe.. veeel.. kanskje til neste år ;) Han mener vel at du kan ta kromlista fra Jettafronten å sette på din? :) Blir bra dette!! Men, du sku fått polert felga, og spaca dem ut litt.. Og mindre profil på dekka.. Så kanskje en litt spesiell senterkopp.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 går jo ikke det.... eller? tviler jeg på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Jeg mistenker de for å være bare trykt på... men det er jo ikke skikkelig crom orginalt heller... det er no plast krom greier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 ja..tror det er trykt på! 99% sikker igrunn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Hmm jeg mener trykt på som i at krommet er presset fast utenpå grillen... kan kikke på det en kveld.. hvis den er der fortsatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by passat kara TØFT! helt sia første gang jeg så ny bilen din har jeg tenkt inni meg.. gammel dags grill med chroma merke :D detta blir saker!! stå på !! how low can you go? vemund Veit ikke om det er meg men, syns det ser føkka ut at den er senka foran, men ikke på sidene og bak :) Skal det være sånn, eller kommer det mer? Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by ilck Veit ikke om det er meg men, syns det ser føkka ut at den er senka foran, men ikke på sidene og bak :) Skal det være sånn, eller kommer det mer? nå bygger jo den leppa ned en god del foran.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by passat kara nå bygger jo den leppa ned en god del foran.. ja, foran ja! jeg personlig syns at det ikke ser bra ut, når det samme ikke er gjort bak eller på siden. nå vet ikke jeg hva han har planlagt men, var ihvertfall min mening. Hvis poenget er at det kun skal være foran på en "old school" så får det vel være slik :) Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by ilck ja, foran ja! jeg personlig syns at det ikke ser bra ut, når det samme ikke er gjort bak eller på siden. nå vet ikke jeg hva han har planlagt men, var ihvertfall min mening. Hvis poenget er at det kun skal være foran på en "old school" så får det vel være slik :) den er jo senket bak også.. om den skal se lavere ut på siden og bak må han jo sette på skjørter og annen bakfanger. styling sucks! er jo meninga å holde den clean og i gammelstil "less is more" kan du si Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 blir et bra prosjekt dette..synd at jeg ikke får lappen før om 6 år og bil da..blir garantert et old school prosjekt..golf 2 eller en jetta mk2 Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by -carude- blir et bra prosjekt dette..synd at jeg ikke får lappen før om 6 år og bil da..blir garantert et old school prosjekt..golf 2 eller en jetta mk2 tidlig på'n! men ja.. bare å starte nå da.. så har du mange år på å gjøre den perfekt til du får lappen ;) Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 når det gjelder høyden.. Golfen er ihvertfall 80-85mm senket fremme der er den lav nok. (får såvid nøkkelen mellom dekket og skjermen når man svinger (2-3mm klaring) Golfene er jævlig høye på kanalene og det suger, men den er IHVERTFALL 7cm laver bak enn org.! og ja det kommer mer senking neste år, det kan jeg garrantere! :) Kombinasjon av tomt bagasjerom (ikke noe anlegg) og så å si tom tank har kanskje litt og si..ikke at jeg skal bruke det som no unnskyldning! ;) og hvis du mener den bare er lav forran så har du iafall ikke sammenlignet den med en vanlig golf ;) kan godt ta ett bilde av min ved siden av en org. golf... så kan du se selv... :) yeah yeah... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 ikke så bra bildet å se det på, men langt ifra org. høyde ihvertfall... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by vwgolf2 når det gjelder høyden.. Golfen er ihvertfall 80-85mm senket fremme der er den lav nok. (får såvid nøkkelen mellom dekket og skjermen når man svinger (2-3mm klaring) Golfene er jævlig høye på kanalene og det suger, men den er IHVERTFALL 7cm laver bak enn org.! og ja det kommer mer senking neste år, det kan jeg garrantere! :) Kombinasjon av tomt bagasjerom (ikke noe anlegg) og så å si tom tank har kanskje litt og si..ikke at jeg skal bruke det som no unnskyldning! ;) og hvis du mener den bare er lav forran så har du iafall ikke sammenlignet den med en vanlig golf ;) kan godt ta ett bilde av min ved siden av en org. golf... så kan du se selv... :) yeah yeah... Det er ikke det han mener! Bilen er nok ufattelig lav iforhold til en vanlig Golf.. Han tenker på at karosseriet på Golfen er tildels likt over hele linja, men så har du leppa forran som bygger mye ned, men KUN forran, ikke på resten av bilen.. Bilen din blir sånn her: _o---o- og ikke: -o---o- eller: _o__o_ Jævla bra tegninger, men antar du forstår?!? ;) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg