ilck Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 åhh det var digg! :P Endelig noen som skjønte meg :P Hehe, tegninga de var faktisk fet :P hehe... Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 åja.. sånn sett... men ja.. det SKAL være stuk... mener jeg da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Originally posted by vwgolf2 åja.. sånn sett... men ja.. det SKAL være stuk... mener jeg da :) Skal nok det ja ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Ønsker å kjøpe gammeldags takgrind til golfen!! noen som har i Vestfoldsområdet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Ta kontakt med Dinglevims.. han hadde ei takgrind til Einser mener jeg.. kanskje den passer.. han holder til rundt drøbak eller no slikt mener jeg å huske Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Originally posted by eek tidlig på'n! men ja.. bare å starte nå da.. så har du mange år på å gjøre den perfekt til du får lappen ;) er litt dumt å kjøpe bilen når man er 12-14 år og jobbe mye med den og når du er atten og skal ha oppkjøring også stryker..:( jeje kan bare drømme om å kjøpe en bil nå... må spare..så kan jeg vurdere å kjøpe meg en golf eller jetta og starte et oldschool prosjekt..oohhh...det hadde vært digg det... Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Originally posted by -carude- er litt dumt å kjøpe bilen når man er 12-14 år og jobbe mye med den og når du er atten og skal ha oppkjøring også stryker..:( jeje kan bare drømme om å kjøpe en bil nå... må spare..så kan jeg vurdere å kjøpe meg en golf eller jetta og starte et oldschool prosjekt..oohhh...det hadde vært digg det... Spar penga til du er 16-17 år gammel gutt.. Kanskje du får deg noe skikkelig rått.. Jobb så mye du kan, spar opp masse penger.. Du har god tid å bestemme deg på.. Kanskje du ikke liker en Jetta/Golf når du er 18 år liksom.. Dessuten er det ikke så gromt som en eventuell M3 eller noe :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 cardude: Så du mener at om du stryker første gangen så er det totalt bortkasta å kjøpe bil? Viser litt hvor lett du kommer til å gi opp da... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Tror kanskje han mente at det er lettere å stryke når en har en bil som venter på seg. De kompisene min som har kjøpt bil på forhånd og gjort alt klart til å få lappen stryker nesten alltid. Ene strøk faktisk 4 ganger! Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Originally posted by Jonte Spar penga til du er 16-17 år gammel gutt.. Kanskje du får deg noe skikkelig rått.. Jobb så mye du kan, spar opp masse penger.. Du har god tid å bestemme deg på.. Kanskje du ikke liker en Jetta/Golf når du er 18 år liksom.. Dessuten er det ikke så gromt som en eventuell M3 eller noe :) ja..kan vel det..barnepass kanskje? skal finne jobb snart..hundepass eller no sånt.. hehe..er ikke no stor fan av bmw da..vi får se..håper ikke blir så for moderne biler..biler som er elektriske og ikke har styling..det blir trist.. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Originally posted by Laaars cardude: Så du mener at om du stryker første gangen så er det totalt bortkasta å kjøpe bil? Viser litt hvor lett du kommer til å gi opp da... neida..det ekke det jeg mener...bare litt dumt å legge masse tid og penger på en bil også stryker man...også må man betale for oppkjøring og alt det drittet igjen.. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Originally posted by -carude- neida..det ekke det jeg mener...bare litt dumt å legge masse tid og penger på en bil også stryker man...også må man betale for oppkjøring og alt det drittet igjen.. bilen forsvinner jo ikke fordi om man evt stryker? det tar bare litt lengre tid å få brukt den :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 drit nå i det... litt off-topic kanskje?:) Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 please start en egen tråd om det hvis det er så interessant da ;) btw: passer takgrind fra golf 1 på golf 2???? dinglevims har ei takgrind... tøm innboksen din forresten dinglevims! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Einser og 2'er har vel helt forskjellige takrenner... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg