Gå til innhold

project "old skool"

Ranger emnet

vwgolf2

Anbefalte innlegg

• Svar 813
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ta kontakt med Dinglevims.. han hadde ei takgrind til Einser mener jeg.. kanskje den passer.. han holder til rundt drøbak eller no slikt mener jeg å huske

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eek

tidlig på'n!

men ja.. bare å starte nå da.. så har du mange år på å gjøre den perfekt til du får lappen ;)

er litt dumt å kjøpe bilen når man er 12-14 år og jobbe mye med den og når du er atten og skal ha oppkjøring også stryker..:(

jeje kan bare drømme om å kjøpe en bil nå...

må spare..så kan jeg vurdere å kjøpe meg en golf eller jetta og starte et oldschool prosjekt..oohhh...det hadde vært digg det...

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by -carude-

er litt dumt å kjøpe bilen når man er 12-14 år og jobbe mye med den og når du er atten og skal ha oppkjøring også stryker..:(

jeje kan bare drømme om å kjøpe en bil nå...

må spare..så kan jeg vurdere å kjøpe meg en golf eller jetta og starte et oldschool prosjekt..oohhh...det hadde vært digg det...

Spar penga til du er 16-17 år gammel gutt.. Kanskje du får deg noe skikkelig rått..

Jobb så mye du kan, spar opp masse penger.. Du har god tid å bestemme deg på.. Kanskje du ikke liker en Jetta/Golf når du er 18 år liksom.. Dessuten er det ikke så gromt som en eventuell M3 eller noe :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje han mente at det er lettere å stryke når en har en bil som venter på seg.

De kompisene min som har kjøpt bil på forhånd og gjort alt klart til å få lappen stryker nesten alltid. Ene strøk faktisk 4 ganger!

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Spar penga til du er 16-17 år gammel gutt.. Kanskje du får deg noe skikkelig rått..

Jobb så mye du kan, spar opp masse penger.. Du har god tid å bestemme deg på.. Kanskje du ikke liker en Jetta/Golf når du er 18 år liksom.. Dessuten er det ikke så gromt som en eventuell M3 eller noe :)

ja..kan vel det..barnepass kanskje?

skal finne jobb snart..hundepass eller no sånt..

hehe..er ikke no stor fan av bmw da..vi får se..håper ikke blir så for moderne biler..biler som er elektriske og ikke har styling..det blir trist..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

cardude: Så du mener at om du stryker første gangen så er det totalt bortkasta å kjøpe bil? Viser litt hvor lett du kommer til å gi opp da...

neida..det ekke det jeg mener...bare litt dumt å legge masse tid og penger på en bil også stryker man...også må man betale for oppkjøring og alt det drittet igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by -carude-

neida..det ekke det jeg mener...bare litt dumt å legge masse tid og penger på en bil også stryker man...også må man betale for oppkjøring og alt det drittet igjen..

bilen forsvinner jo ikke fordi om man evt stryker?

det tar bare litt lengre tid å få brukt den :)

Life without knowledge is death in disguise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider