vwgolf2 Skrevet Mai 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 nja.. trodde det var slik at de gamle hadde noe justeringsmuligheter? man får vel ikke skikkelig gammeldags takgrind org. til 2r golf? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 vet vertfall at vw kombi kom med de raae takgrindene som jeg har sett mye av i '' the golf'' og ''performance vw''. men ingen anelse om de passer :( Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 hva syns folket forresten om bakpotta? funker det på "old school".. er midlertidlig løsning til jeg får råd til å bygge annen eksospotte bak! skal ha ett rett chromma rør som nevnt tidligere i tråden! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 den er helt blank den stussen..bare jævlig møkkete på bilde ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Legg ned viskeren din bak ? Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 har ei rustfri bakluke som skal lakkes snart ;) der har jeg FJERNET viskeren samt at glatt baklukelist skal på (uten lås), skal også montere el.bakluke åpner! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Jeg vet ikke om du har det.. men du kan jo få tak i bakrute uten varmetråder også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 mja...hadde vært noe det! har du? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Nope dessverre... vet ikke om noen av de norske bilene kom uten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by vwgolf2 har ei rustfri bakluke som skal lakkes snart ;) der har jeg FJERNET viskeren samt at glatt baklukelist skal på (uten lås), skal også montere el.bakluke åpner! ;) Høres bra ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by JHU Jeg vet ikke om du har det.. men du kan jo få tak i bakrute uten varmetråder også... hvis bakruta er helt flat så er det jo ikke noe problem å få skåret til en helt klar rute hos en eller annen som driver med bilglass. koster ikke stort heller :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 ja..tror den er ganske rett en bakruta kaifred.. hadde jo vært noe med rute uten de stygge trådene! bilder kommer seinere idag av grillen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Mener å ha lest i The golf at trådene i bakruten blir fjernet med noen kjemikalier. rett og slett skrubber dem av. Jeg syntest det ser veldig bra ut men i dette landet trenger en nok disse trådene fordi golfer er ikke akkurat kjent for å være vanntette!! Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Oval endestuss passer ikke på åldskuul. Sluttrør skal være runde! sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Ruta er ikke flat. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg