Laaars Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Du kan jo ta bokstaver fra en CaraveLle ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Originally posted by vwgolf2 har en liten tanke her nå.. hva tror dere om blanke CL bokstaver på listene som går over dørene? tenker og ha CL på hver side, helt fremme på dørene der noen har GTI merker... tror jeg må teste det ut .... snoke på hoggærn etter blanke bokstaver ;) Tyske golf 2`ere uten sideblinkere har omtrent slike emblemer der hvor blinkeren sitter på norske biler ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 ja. har sett endel som har på skjermen :) skal ihvertfall prøve og finne noen litt "classy" bokstaver... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 drømte inatt at jeg faktisk hadde ett sexy takstativ! ! :eek: er det ett tegn? hehe i wish! ellers skjer det lite akkurat nå... så fort det ruller penger inn blir det lakkering av bakluke og bakplate (fjerne emblemer). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Originally posted by vwgolf2 drømte inatt at jeg faktisk hadde ett sexy takstativ! ! :eek: er det ett tegn? hehe i wish! ellers skjer det lite akkurat nå... så fort det ruller penger inn blir det lakkering av bakluke og bakplate (fjerne emblemer). Ahh..et klassisk blankt takstativ er max old school :cool: Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 har masa og spurt etter glassklare blinklys litt rundt nå ei stund..virker som ingen har, og autospar sa til og med dem var tomme i tyskland for dette produktet... :( kjøpte derfor hvite og smalt på det... pella ut den stygge orange greia inni lykta og monterte... ble litt kult igrunn! en bra løsning frem til jeg får tak i glassklare med park :) kjøpte på mobilsentrum, og anbefaller denne web-shoppen! mest ryddige og ordentlige jeg noen gang har vært borti! bilder kommer seinere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Jamen detta blir bra detta.. Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 hvite blinkers uten orange film... "cobweb" lakkert luftfilter boks! mer skal lakkeres i samme effekt! syns det ble tøft :) klaringa i hjulbuene når bilen står på flat bakke! subbing?? nja..... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 ahhh digg! og kromspeil og! heldig du var å finne dem! :D men digg kjerre! mvh. ole- Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 sjukt bra det blir Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Ufattelig bra prosjekt, gjennomført, og ser utrolig bra ut!!! Masse cred til deg!!! Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Takk takk! Sender PM til deg senere Orph. Hvor lang leveringstid snakker vi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 snikbilde jeg tok mens vwgolf2 lå bak meg :p Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 no så jævli grom bil du har! SAKER!!!! SAKER!!!! hvordan lakka du luft filter burken? ble stilig. Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 legger ut bilder for vwgolf2: go'motoren! mer skal lakkeres i samme effekt som plastikken en vakker dag i helgeroa.. Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg