kinx Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Originally posted by vwgolf2 glassklare blinkers forran glassklare hovedlykter når ble glassklare lykter "old school"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Originally posted by kinx når ble glassklare lykter "old school"? Det hjelper på å fremhever Old School looken. For meg så betyr ikke Old School at alle delene må være GAMMLE. Det må jo være lov å gjøre en egen vri å kjøre på med noe som gjør bilen tøffere uansett hvilken "look" man velger! Lykke til vwgolf2, blir fett dette. Men, du skulle jo ha hatt mere motor :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 er litt enig men cheron. Jeg syntes ikke at old school skal skal ha altfor mye stæsj.. Som et av bildene som ble visst, der var det recaro setter. det syntes jeg ikke det bør vere i en old school. Og en ting til (husker ikke hvem som visste alle de golf bildene) men hvertfall så virlet det som om at når han tenker old school så tenker han bare golf uten 90 fangere... Men ikke misforstå meg jeg er stor fan av old school... Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Uansett... Så tror jeg dette blir bra:) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 hei hei folkens :) takk for støtte og positive kommentarer... motormessig er denne bilen ikke av de sprekeste, men hvem vet..kanskje det blir motorbygging når jeg får meg jobb engang i fremtiden..går enda på skole (jaja..vet jeg kan skaffe meg jobb fordet...) småsnax jeg VET jeg skal ha: 80mm senking glassklare blinkers forran m/park lys glassklare hovedlykter Clean list uten låsesylinder (bak) Bakluke uten visker og spyledyse nye steinsprut beskyttelser på bakskjerm da disse er litt slitne 15" alu på 195-45/15 Rett blankt rør ut bak (eksos...) Lakke opp bakplata /fjerne emblene. kanskje kjøpe Chroma golf 4 merke og sette bakpå. Boramannen: "prosjektet" blir ferdig når det blir ferdig..hehe..skulle hatt en hellakkering for å fått den helt strøken, men men..er helt grei i lakken... fjernet antenna på skjermen idag, satt i sort taktrekk og litt sånn... blir vel bildetid snart... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Dette blir bra konge med old school.... Gleder med til [ se bilder..... Blir nok bra :cool: Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Originally posted by vwgolf2 hei hei folkens :) takk for støtte og positive kommentarer... motormessig er denne bilen ikke av de sprekeste, men hvem vet..kanskje det blir motorbygging når jeg får meg jobb engang i fremtiden..går enda på skole (jaja..vet jeg kan skaffe meg jobb fordet...) småsnax jeg VET jeg skal ha: 80mm senking glassklare blinkers forran m/park lys glassklare hovedlykter Clean list uten låsesylinder (bak) Bakluke uten visker og spyledyse nye steinsprut beskyttelser på bakskjerm da disse er litt slitne 15" alu på 195-45/15 Rett blankt rør ut bak (eksos...) Lakke opp bakplata /fjerne emblene. kanskje kjøpe Chroma golf 4 merke og sette bakpå. Boramannen: "prosjektet" blir ferdig når det blir ferdig..hehe..skulle hatt en hellakkering for å fått den helt strøken, men men..er helt grei i lakken... fjernet antenna på skjermen idag, satt i sort taktrekk og litt sånn... blir vel bildetid snart... Tror dette blir veldig bra...Ganske lik som min blir faktisk,bare med 90-fangere og 88-dører.:)Hvordan fjerna du antenna?Sveisa igjen hullet?Hvis du er keen på en sveise jobb så har jeg en golf stående som trenger litt cleening.:D Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Du skulle hatt krom grill da. Syns denne var pen: Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 Originally posted by Golfy Du skulle hatt krom grill da. Syns denne var pen: Ooooh, faen den var nice! Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Kromlister som denne har på grillribbene får du som metervare ;) Ser nok bedre ut på bilde enn i virkeligheten :rolleyes: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Fås også ferdig på fks autospar . Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Ok well Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 ang. grill så beholder jeg denne jeg har..syns det er skikkelig "gamle skolen" med mange riller og emblemfri..men det er min personlige mening.. noen syns sikkert det er bedre med chrome merker... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 ang lykter, så føler jeg vitsen med klar glass lykter fremme gjør at det blir liksom at bilen er nettop kommet ut av fabrikken, og er flunka ny, nye lykter og alt er blankt å fint :) så gå for klar glass lykter fremme, fremmhever stilen og det ser RÅTT ut. Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 jepp :) helt enig.. men nå er det først og fremst senking, forstillingskontroll, felger og dekk som gjelder.. synd det er så grisedyrt :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg