pololars Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Originally posted by eek snikbilde jeg tok mens vwgolf2 lå bak meg :p Hehe! Kult.. :D :D Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 hadde vært grisekult og fått tatt noen bilder i fart...! tror det må prøves en gang :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 kan ta bilder i fart jeg, hvis en kompis av deg feks kjører bilen min :) Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 tror vi må prøve det til sommeren! :) ellers så skjer det litt nå... er snart ferdig med og pusse bakluka! litt sparkling til så blir det greit. Bakluka skal lakkes denne uka slik at den mest sansynlig er på til treffet på liertoppen! Jeg lurer også på å kjøpe hovedlykter i klarglass med chrome, men må sjekke økonomien først.... har jo bursdag idag så regner med å få inn litt cash ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Grattis med dagen...:) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo Råner'n Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Grattis med dagen Siter Volvo 244 dl -82 b230k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 takk takk :) imorgen skal jeg hente egendeffinerte skiltplater... litt skeptisk til skiltplater, men kan hende det blir litt kult og... bilder kommer mest sansynlig imorgen etter montering. Ellers så holder jeg på med denne bakluka da... den skal til lakkeringsverkstedet til torsdag, (Golf16v) som skal lakke den, så det blir nok bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 bakluka er ferdig sparkle og pusset nå. Har hatt på sparklespray og skal vannslipe den idag. golf16v rakk desverre ikke og lakke bakluka før til helga, så da prøver man selv! :) den må jo på til treffet på liertoppen! Det som gjennstår idag er da vannsliping og lakkering, samt montering imorgen! skal ta bilder idag! hentet også skiltplater igår og VW merker til felgene :) dette er også montert... blir helvettes mye pussing/polering i disse dager... bilen er også bedriten inni, så en storvask mååå til... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobias1600 Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 blir det ikke stress om man fjerner de orange blinklys-platene inni? keen på å gjøre det selv. ellers stå på! dette blir bra! Siter 1985 VW Golf II cl 1,6 1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6 1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget) 1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt) 1996 Citroën ZX 1,4i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Dette blir bare bedre og bedre! Bilder!!!! ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2004 tobias1600: stress og stress..har hatt helt hvitt blinklys bak i over 1 år nå (klare baklykter) uten orange pære tilogmed..purken har aldri sagt noe på det... :) bakuka er nå ferdig lakkert. Lakkeringa blei ganske bra, så ikveld er det montering. Lista som skaøl være på bakluka skal lakkeres idag, da lakken reagerte på grunninga mi :rolleyes: blir bra med clean bakluke håper jeg :) eek tar med kamra til meg etterpå så da blire saker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Håper det er greit at jeg slenger ut et par bilder jeg tok tidligere i dag? :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 To low for øyer.... det er helt sikkert!! bunnpanna,leppa og eksos anlegget hadde kommi til å liggi at fort tru e. utrolig nice bil du har ordnet det!! Stygt å si men dette er mye bedre en 90% av de andre golfene på forumet.. mmmmmmmmm i like it A loooooot. Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Så "gamlingen" i stad jeg også, pen den :P Var det du med Polizei t-shirten? Tenkte jeg skulle hilse men ta det neste gang :P Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Lurte på det samme, om det var han med Polizei t-skjorte og trailercaps. Tenkte jeg skulle si hei, men så tørte jeg ikke allikevel. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg