Gå til innhold

project "old skool"

Ranger emnet

vwgolf2

Anbefalte innlegg

• Svar 813
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tror vi må prøve det til sommeren! :)

ellers så skjer det litt nå... er snart ferdig med og pusse bakluka! litt sparkling til så blir det greit. Bakluka skal lakkes denne uka slik at den mest sansynlig er på til treffet på liertoppen!

Jeg lurer også på å kjøpe hovedlykter i klarglass med chrome, men må sjekke økonomien først.... har jo bursdag idag så regner med å få inn litt cash ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk :)

imorgen skal jeg hente egendeffinerte skiltplater... litt skeptisk til skiltplater, men kan hende det blir litt kult og... bilder kommer mest sansynlig imorgen etter montering.

Ellers så holder jeg på med denne bakluka da... den skal til lakkeringsverkstedet til torsdag, (Golf16v) som skal lakke den, så det blir nok bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bakluka er ferdig sparkle og pusset nå. Har hatt på sparklespray og skal vannslipe den idag. golf16v rakk desverre ikke og lakke bakluka før til helga, så da prøver man selv! :) den må jo på til treffet på liertoppen!

Det som gjennstår idag er da vannsliping og lakkering, samt montering imorgen! skal ta bilder idag!

hentet også skiltplater igår og VW merker til felgene :) dette er også montert...

blir helvettes mye pussing/polering i disse dager... bilen er også bedriten inni, så en storvask mååå til... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tobias1600: stress og stress..har hatt helt hvitt blinklys bak i over 1 år nå (klare baklykter) uten orange pære tilogmed..purken har aldri sagt noe på det... :)

bakuka er nå ferdig lakkert. Lakkeringa blei ganske bra, så ikveld er det montering. Lista som skaøl være på bakluka skal lakkeres idag, da lakken reagerte på grunninga mi :rolleyes: blir bra med clean bakluke håper jeg :)

eek tar med kamra til meg etterpå så da blire saker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider