eek Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 det var nok han det ja ;) Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 takk takk :) dere må jo bare komme bort..er ikke farlig ;) bare kult og møte folk fra forumet med samme interesser. på bildene laaars slang ut så legg merke til den "nye" bakluka også :) ble fornøyd. bilde tatt i fart...bildet er tatt av pololars... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Bilen din har blitt skikkelig fin. :) Fikk sett litt på den i helga og er kult å se hvor mye små detaljer har å si for helheten. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Så bilen din på lørdag jeg også. Så fin ut! ;) Forresten.. hvor har du fått tak i de skiltplatene? Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Originally posted by cREATURe Så bilen din på lørdag jeg også. Så fin ut! ;) Forresten.. hvor har du fått tak i de skiltplatene? skiltplater kan du bestille hos Wenstøp Eriksen AS i Skien. Der får du god service og bra pris :) http://www.weas.biz/ sånn, det var dagens reklame herfra :D Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 takk.. detaljer er viktig :) har montert Chromelister rundt siderutene forran idag! fant ingen pene til å ha bak, så må være på utkikk etter det og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 skiltplatene gav jeg 300 for. hentet de på Venstøp i Skien, der Ibsen bodde....ikke mange som kan "skryte" på seg at de har subbet i gården til Ibsen, men jeg har :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Originally posted by vwgolf2 skiltplatene gav jeg 300 for. hentet de på Venstøp i Skien, der Ibsen bodde....ikke mange som kan "skryte" på seg at de har subbet i gården til Ibsen, men jeg har :D hvem har ikke det? :rolleyes: *minns mange traaaaaaaasige skoleutflukter med påtvunget besøk hos Skiens store sønn* blah Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Originally posted by borabora Bilen din har blitt skikkelig fin. :) Fikk sett litt på den i helga og er kult å se hvor mye små detaljer har å si for helheten. :) jepp,uheldigvis endestussen på potta også.... men det blir bra dette her Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 bakpotta skal bygges helt ny så fort jeg får råd... da blir det ett rett rør som er blankt ut bak... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Var en tur på hoggærn med eek og polo-lars igår.. fant en einser med chromehåndtak (2dørs). Disse passet da ikke på fremdørene mine. Noen som vet om dette har vært gjort før? evnt teknikk for å få det til å passe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Hmm? jeg har bytta om golf II og golf I håndtak mener jeg å huske.. Mener de skal være like:/ Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 hmm..da må det være nyere type golf 1 ! denne eneren jeg snakker om dyttet låsen inn i døra og ikke ned! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 har fått chromelister rundt rutene forran. blei ganske bra syns jeg :) må bare finne til de andre rutene også! er ganske vansklig og finne noe pent, da chrommen til bakrutene er laget av plastikklisters, mens forran er det ordentlig metall. :rolleyes: men får snoke mer på hoggranne :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by vwgolf2 hmm..da må det være nyere type golf 1 ! denne eneren jeg snakker om dyttet låsen inn i døra og ikke ned! 74-76 har annen mekanisme... helvete å bygge om Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg