Gå til innhold

project "old skool"

Ranger emnet

vwgolf2

Anbefalte innlegg

Originally posted by vwgolf2

hadde vært noe det ja... beige skinn f.eks! jerkoff

Slikt går det ann å få tak i brukt også for ganske billig peng... er bl.a. flere Golf GL som har blitt levert med skinnseter som ikke er sportsseter. Eller gjør som meg, lever inn Recarorene og få de stoppet på ny og trekt om i svart skinn, blir 100% som nytt :)

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 813
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja sammenlignet med andre her til lands så er det absolutt ikke noe å si på prisen og resultatet av andre ting de har fikset kan jeg nesten garrantere at en ikke får bedre uansett pris.

Jeg gleder meg ihvertfall sinnsykt til å få mine igjen :) Bare spare litt slik at jeg får tatt baksete og evt dørsidene også....

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rad3on

hm.. tror jeg så bilen din igår... i larvik.. ved jernbane stasjonen.. og du subbba no JÆVLI.. hehe :P kom ned fra en bakke siden av hotel farris ellerno

lol !!

alltid gøy å kjøre ned der..

subber noe verre, og alle kikker no jævlig

been there, done that ;)

polog40 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rad3on

hm.. tror jeg så bilen din igår... i larvik.. ved jernbane stasjonen.. og du subbba no JÆVLI.. hehe :P kom ned fra en bakke siden av hotel farris ellerno

var meg ja...så bilen din (?) den røde....?

alltid moro og subbe..folk snur seg og rister på hodet :D :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei.. var med kameraten min som kjøpte seg bil.. den røde var en 2oosx s13 han hadde sett på.. kjørte en svett gammel calibra vi :D jeg skvatt så JÆVLI når du subba.. hehehe hoppa og ropte åsånt

- 01 Vw Bora 1,8T highline

- 00 Vw Polo color concept 1,4tdi

x 88 Honda Crx 1,6

x 83 Ford Granada 2,3

x 87 Ford Sierra 2.0 is

Lenke til kommentar
Del på andre sider