vwgolf2 Skrevet Juli 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 nå... skjer det no nytt der borte? Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 veldig lite aktivitet om dagen...skuffende igrunn :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Vært stille her i det siste ja.. legger ut et par bilder fra i går jeg da :) Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Jeg bare lurer på en ting....den grillen din...sitter den "flush" med framskjermene?? Den grillen jeg satt på stikker litt utenfor panseret og skjermene. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 tror da grillen sitter som den skal... flotte bilder Lars :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 du forsto kanskje ikke spørsmålet mitt...det jeg lurte på var HVORDAN grillen din sitter, er ikke sikker på om min sitter slik den skal skjønner du. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juli 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Originally posted by DeeLuxe Jeg bare lurer på en ting....den grillen din...sitter den "flush" med framskjermene?? Den grillen jeg satt på stikker litt utenfor panseret og skjermene. det lurer eg og på. på jettaen min så stikker heile fronten forran skjermer og panser. stikker ca 1,5cm uttafor. på din ser det ut som den "flykter" heilt fint Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 det "flykter heilt fint" vil nå jeg si ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Merkelig...grillen min kan ikke stå lenger inn den men alikevel stikker den 1-2 cm utenfor....er det forksjell på grillene tro? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Grillen min stikker og en 1 eller 1.5 cm ut i forhold til skjermen og panseret... snodig....... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Det er bare å krølle panser og skjermer rundt grillen, så stikker den ikke utenfor. ;) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 hehe :D Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 panseret kan man vel justere slik at det stikker lenger frem? værre med skjermene... ellers så går det ann å flytte hele frontplata litt inn ved og borre nye hull til festene på hver side... (?) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Jeg tror fremgangsmåten er å justere frontplata (den som lykter og grill sitter i) lenger inn.. å flytte fra skjermer funker ikke... Er det foresten noen borti Larvik som har en jetta front å selge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg