nitewlkr Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 less is more thumpsup Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 word! se her ja.. er det på fangeren lyktespylere eller no sånnt? er litt småfan av det igrunn... litt sært.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Originally posted by vwgolf2 word! se her ja.. er det på fangeren lyktespylere eller no sånnt? Jep Er stor fan av hele bilen unntatt akkurat det :rolleyes: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 bestillte glassklare blinklys til frontfangeren idag.. de med parklys.. skal prøve og ta bilde av det i morgen! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Siden jeg har montert emblemfri grill selger jeg den grillen som stod på når jeg kjøpte bilen! Det er en strøken grill med ekstralys (hella grill?) 100% strøken med merke! må hentes i larvik/vestfold! kom med bud! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Vwgolf2 jeg syntes godt at du kunne selt meg den grillen jeg...;) ;) Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 wohooo imorgen ankommer senkesett og glassklare blinkere.. gleder meg som en unge! Da blire mekking! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 så tøft :) denna golfen blir tøff tru e!! stå på gutt thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Stilig :D Kommer til og følge nøye med i denne tråden i framtiden... Stå på, dette blir bra ;) Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 klarer ikke å vente.. vil se mer! hehe Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 tidlig pån ;) håååper senkesett og blinkers kommer idag.. 5min til posten åpner...wohoo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Hehe Er som en liten unge på julekvelden vettu :D Hehe stå på.. Må ordne deg chromma dørhåndtak å :) Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 skuffelse og opptur idag.. har senket bilen :) blei bra med stiv bil igjen.. dog jeg tror ikke det var 80/80 senking (skillz2k???) snarere60/70 eller noe i den duren.. men blei deilig iafall...får senke mer kanskje når økonomien tilsier det.. skuffelsen var at de hadde sendt feil blinklys..jesus.. de sendte blinkere til 90 fanger, og de var tomme på lager for de jeg skal ha..men men... jeg som var så klar for gassklare blinkers... :( bilder kommer imorra! skal knipse litt da! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Siger vel litt etterhvert kiddie Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 hajhaj..ute og kjørt litt nå..bilen er fin og stiv..endelig.. :) går det ann å få kjøpt bare fjærer som senker 80mm?? evnt hvor? er hissig på det!!!! btw..får ny gti leppe i morra... så den bygger jo også litt mer ned forran.. håper det blir bra!!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg