TurboPolo Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Jaja morten blir dyrt dette! http://www.vw-speed.de/port/modules.php?op=modload&name=PN_zClassifieds&file=detail&cat=16&de=3687 Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 :eek: :eek: :eek: :eek: sweeeet!! lurer fææælt på om det blir 195/50-15 dekker neste år også! med white-walls! tror jeg går for det! :) blir sexy sammen med de hel-polerte felgene tror jeg! må få snoka opp ett digg intriør også..iløpet av vintere eller noe! bildene gir pågangsmot boramannen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Jeg har bruuuuuunt dash liggende i Sandefjord hvis du trenger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 hvis jeg finner ett brunt/beige intriør tar jeg kontakt! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 JHU : sjekk inbox ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Prøv igjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 fant noen deilige bilder på demonvw siden... mmm... se her ja..de var store... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 sånn :D Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Originally posted by metz Å FAEN! Hva er det for en dekkdimensjon på denne?? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Borbet 9*16, 205/45/16 Kuhmo dekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 er jo ikke så breie dekk det, er vel et'n som lurer deg litt. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Et ca 15, kombinert med komplett mangel på store fangere og noen 2 toms bredda stålbuer gjør dette ganske ekstremt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 takk metz :) den er helt syko, eneste som er litt ymse er baklyktene på den bilen...syns kanskje de kræsjer litt med resten av bilen, og selvfølgelig potta, men den tror jeg er byttet...stod ihvertfall i The Golf at han skulle det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 får vi noen nye bilder snart da? med litt skvettlapper og vannski ;) du kan forresten få kjøpt to 10mm spacere av meg med blanke lange bolter billig. det er de jeg har på bilen, men den er jo til salgs så jeg har ikke store bruken for de. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 de er nok tatt av..hehe..var polo-lars sine :) 10mm blir kanskje litt i minste laget..er igrunn mest int. i 25mm.. men hvordan pris snakker vi da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg