metz Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 du kan få spacerne og boltene av meg hvis du polerer bilen, hehe :D jeg må få gjort det så snart som mulig, men har jo aldri sjans siden bilen står i sandefjord og jeg er i oslo.. 10mm framme og 25mm bak må da bli perfekt på din? fram til du skaffer deg 25mm kan du bruke disse bak. om du ikke vil ha de gratis blir det vel 300,- inkl bolter ;) Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 kan hjelpe deg med og polere bilen din..da har vi en deal :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 kult :) jeg tror jeg har polish og alt klart i sandefjord, vi snakkes nærmere på #vwfreaks. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Sett denne før vwgolf2? Clean! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 hmm..nei..fet! kult med bare speil på venstreside..skikkelig gamle-skolen... :cool: sitter og fundere på å prøve CL leppe på bilen, men tror den blir altfor høy forran da.. men går jo ann å prøve og se en gang i fremtiden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 hehe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 fine felger :D Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 taket er det kuleste da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Satt faktisk og tenkte på hvordan golf 2 hadde sett ut med sjakkmønster på taket i går, tror større ruter hadde sett bedre ut.. Noe lignende mini, kunne blitt kult på den rette bilen. Men sjakkmønster på tanklokket ble bare feil i mine øyne. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 satan! satt for under en time siden og fant ut at jeg trengte 4 sparerims! og dæven der kom det bilde av en! skal hjem å mekke takgrind idag.. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 til meg?? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 vurderer om classicen skal bli ultraratlook.. takgrind som er delvis hjemmemekket av tule greier, og med en kkk 35 turbo oppi.. og den er svææær! svart matt og med 4 reservehjul, flagg på taket, og selvfølgelig skrape lav.. the tuning express! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Originally posted by boramannen Sett denne før vwgolf2? Clean! Pen, men skulle ha droppet det runde blinklyset på skjerm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Det er ikke blinklys...det er et edition one merke hvis jeg ikke ser feil Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Er wolfsburg edition merke. Fra hjertet av der vaterland. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg