zoom Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Ang sjakkmønster, en liten ide? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 hyggelig å hilse på, morten :) bilen din ser bra ut på i virkeligheten òg gitt, kjipt vi ikke fikk slengt over spacerne, jeg fikk jo solgt bilen igår så jeg lot de bare stå på. jeg stemmer fortsatt for senterdeksler forresten, hehe. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Originally posted by zoom Ang sjakkmønster, en liten ide? Slitsomt å se på alacocaina Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Originally posted by zoom Ang sjakkmønster, en liten ide? Yeah! grisefett! metz: bra du fikk solgt bilen da. Selvom jeg syns den gikk billig ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 ok..snart tid for vinterfelger så da skal dekkene vrenges av pirelli felgene og poleringa begynner! Det jeg lurer på da er: Skal jeg guffe inn felgene med malingsfjerner (hvem type? merke ? ) for å fjerne lakken uten å pusse så sykt mye (vet det blir endel pussing fordet men..) noen med erfaringer ang. malingsfjerner/lakkfjerner på felger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth A3T Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Var ei på vwaudi-club-forumet som brukte Duxola malingsfjerner for å fjerne lakken på felgkantene. Polerte opp etterpå, og det ble fett! Duxola får du kjøpt i alle malingsbutikker. Siter http://www.carplanet.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 takk for tips! :) felgene skal bli blanke! wohoo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 siden jeg fikk skole stipend så gikk endel av dette til stereo.. liker og ha litt lyd inni bilen også :) kjøpt forsterker, nye høytalere til å ha forran, 2*12" bassere og nye pioneer høytalere bak... gjør seg med litt lyd også! bilder kommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Best du kamuflerer alt inn slik at du ikke ser noe, siden du har gamle skole bil. Forsterker under baksete, subber i reservehjulsbrønnen. høytalere i originale lommer. Grom lyd, uten å kødde til utseende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 kjøp felga mine da, jonny!!! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Hadde vært kult med takgrind i tre, og speil fra boble, bare på førersiden. veldig oldschool! Fiiin golf. Gir meg lyst på golf selv... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 oh yeah. har vært inne på tanken om kun ett speil ved en evnt hellakkering engang i fremtiden... ang anlegget så har jeg igrunn ikke tenkt å briife med det på treff så det blir ikke synlig uansett :) men ja..hvis noen vet om takgrind (helst i nærområdet der jeg bor) så ROP UT! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Originally posted by vwgolf2 sitter og fundere på å prøve CL leppe på bilen, men tror den blir altfor høy forran da.. men går jo ann å prøve og se en gang i fremtiden.. Tar da ikke lang tid å skru på Cl leppa igjen er jo bare et par skruer. Jeg syns det er mer old school med cl leppe. Syns du skal prøve det på bilen og ta noen bilder ;) Kult prosjekt!! Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 vet det ikke tar lang tid ja..er bare 10 skruer tror jeg... men har ikke cl leppe for hånden nå så... :) men er enig..det er definitivt det peneste! HVIS det blir lavt nok, og lav nok er den jo ikke nå så.... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg