TurboPolo Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 æææ, du morten?? har en frekk rs-fanger og 90 fanger bak, med en stoor downforcer,10 cupwings og en slik bokhylle lignende spoiler sak.. har og fått tilbud om lambodører, og skikkelig mujaffa 6*6" eksos! var snakk om masse neon og.. sa jeg kjente en i larvik som ville ha.. så har du penga?? Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Originally posted by TurboPolo æææ, du morten?? har en frekk rs-fanger og 90 fanger bak, med en stoor downforcer,10 cupwings og en slik bokhylle lignende spoiler sak.. har og fått tilbud om lambodører, og skikkelig mujaffa 6*6" eksos! var snakk om masse neon og.. sa jeg kjente en i larvik som ville ha.. så har du penga?? hehehehe er det "old skool" nok det da?? Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Hehe, om 30 år så fjerter ungdommen rundt i F&F styla biler og kaller det oldschool... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Originally posted by Mad_Maxx Hehe, om 30 år så fjerter ungdommen rundt i F&F styla biler og kaller det oldschool... Hehe. ja.. eller rånerne kjører kanskje V70:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Originally posted by TurboPolo æææ, du morten?? har en frekk rs-fanger og 90 fanger bak, med en stoor downforcer,10 cupwings og en slik bokhylle lignende spoiler sak.. har og fått tilbud om lambodører, og skikkelig mujaffa 6*6" eksos! var snakk om masse neon og.. sa jeg kjente en i larvik som ville ha.. så har du penga?? skal du ha juling eller???? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Originally posted by X-ecutioner Hehe. ja.. eller rånerne kjører kanskje V70:P Det gjør de allerede... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Originally posted by vwgolf2 vet det ikke tar lang tid ja..er bare 10 skruer tror jeg... men har ikke cl leppe for hånden nå så... :) men er enig..det er definitivt det peneste! HVIS det blir lavt nok, og lav nok er den jo ikke nå så.... ;) Cl leppe er vel ikke vanskelig å skaffe, men er enig i det at den må være bra lav skal det se pent ut ja. Stå på blir bra detta!! :) Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Hmm, cl leppe må til ja. Gti leppa blir litt for... stor på en måte. Gale planer i hodet mitt, 5 dørsgolf, suicide doors bak, boble dørhåndtak, taxigul med stripe med sjakkruter rundt, taxiskilt, boble ståldashbord, boble seter, et boble speil, gammal boble radio, diesel, og senka litt for mye + litt til. 13x9 superlitfelger.. Og takgrind, jah.... Rare rare hodet mitt... Finner på mye rart i dag jah.. Men kunne blitt kult da! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Originally posted by Mk2-16v Cullen på vwvortex selger slike lister. http://www.eurocullen.com Eller du kan lage selv, har en slik hjemmelaget list som trenger litt sparkling hvis du er interresert. hvor mye skal du ha for lista? Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 av min og freddy sin golf :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 yeah. Snart tid for vinterfelger antar jeg, så da begynner polering av hjul. Cant wait!! GTI leppa må også vike unna for en cl leppe. Skal også slenge på noen styggere org. fangere jeg har liggendes, gidder ikke bruke de strøkne fangerne i vinter :rolleyes: andre planer i vinter: Enten ta litt rust på den ene fremskjermen eller bytte den! Skal også ta litt annen små rust som har kommet litt frem slik at det ikke blir værre gjennom den bedritne vinteren! :mad: ellers så er det lite som skjer for tiden...eneste "store" er vel at bilen runda 290 000 her omdagen! wohoo ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 jiihaa! Kjøres må det. Gammalskropeln min runder snart 200000. Den hadde gått 190000 når jeg kjøpte den for ca 3 1\2 måned siden :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Gå på http://www.westsidevw.co.uk og se på covercar for februar 2004. Der er den feteste p-slot kombinasjonen jeg har sett! Feit golf og! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 oh yeah. seen it before! den er syk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobias1600 Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Du kan bytte gti leppa di mot min cl leppe. Det er en bra deal. . . . Da sier vi det da :-) Siter 1985 VW Golf II cl 1,6 1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6 1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget) 1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt) 1996 Citroën ZX 1,4i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg