Gå til innhold

project "old skool"

Ranger emnet

vwgolf2

Anbefalte innlegg

• Svar 813
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by TurboPolo

æææ, du morten?? har en frekk rs-fanger og 90 fanger bak, med en stoor downforcer,10 cupwings og en slik bokhylle lignende spoiler sak.. har og fått tilbud om lambodører, og skikkelig mujaffa 6*6" eksos! var snakk om masse neon og.. sa jeg kjente en i larvik som ville ha.. så har du penga??

hehehehe

er det "old skool" nok det da??

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TurboPolo

æææ, du morten?? har en frekk rs-fanger og 90 fanger bak, med en stoor downforcer,10 cupwings og en slik bokhylle lignende spoiler sak.. har og fått tilbud om lambodører, og skikkelig mujaffa 6*6" eksos! var snakk om masse neon og.. sa jeg kjente en i larvik som ville ha.. så har du penga??

skal du ha juling eller????

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwgolf2

vet det ikke tar lang tid ja..er bare 10 skruer tror jeg... men har ikke cl leppe for hånden nå så... :) men er enig..det er definitivt det peneste! HVIS det blir lavt nok, og lav nok er den jo ikke nå så.... ;)

Cl leppe er vel ikke vanskelig å skaffe, men er enig i det at den må være bra lav skal det se pent ut ja.

Stå på blir bra detta!! :)

Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm

Vw Golf Mk3 cab

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161

Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, cl leppe må til ja. Gti leppa blir litt for... stor på en måte.

Gale planer i hodet mitt, 5 dørsgolf, suicide doors bak, boble dørhåndtak, taxigul med stripe med sjakkruter rundt, taxiskilt, boble ståldashbord, boble seter, et boble speil, gammal boble radio, diesel, og senka litt for mye + litt til. 13x9 superlitfelger.. Og takgrind, jah.... Rare rare hodet mitt... Finner på mye rart i dag jah..

Men kunne blitt kult da!

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yeah. Snart tid for vinterfelger antar jeg, så da begynner polering av hjul. Cant wait!! GTI leppa må også vike unna for en cl leppe. Skal også slenge på noen styggere org. fangere jeg har liggendes, gidder ikke bruke de strøkne fangerne i vinter :rolleyes:

andre planer i vinter: Enten ta litt rust på den ene fremskjermen eller bytte den! Skal også ta litt annen små rust som har kommet litt frem slik at det ikke blir værre gjennom den bedritne vinteren! :mad:

ellers så er det lite som skjer for tiden...eneste "store" er vel at bilen runda 290 000 her omdagen! wohoo

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider