vwgolf2 Skrevet Oktober 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 :rolleyes: cl leppe får jeg jo på en lokal hoggær til 50 kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 ..og det fikk jeg. var på hoggærn igår og fant cl leppe og ganske strøken grill med chrome ramme rundt (sånn ordentlig) så det blir å sette på grillen til våren. Leppa er på, og bilen ble endel høyere forran :( selv om jeg kjører med 185/50-14 dekk nå da mine pirellier er utslitt og klare for polering! polering begynner jeg nok med denne uka her..bilder kommer!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 golfen med cl-leppe.. 14" felgene til broren min..tatt av mine for å polere dem i vinter ;) Deilige vinterfelgene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 Pass på så ikke "KATRIN" (Papirprodusenten) kommer og tar deg for å ha stjålet slagordet deres.. Må si jeg fliret litt når jeg så ei bossbøtte med "KATRIN - LESS IS MORE!" på. Tenkte meg en gang på bilen din!! Hehe.. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 har sett det slagordet endel steder selv også ja... men tror ikke det er noe "copyright" akkurat ;) deilig å få vrengt av dekkene på pirelliene idag også...må få kommet meg til en farvehandel eller noe til uka å få kjøpt den guffa jeg trenger! Bilder av polering kommer så fort jeg får begynt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobloman Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Hva er forskjellen på cl leppe og gl leppe?? Siter 69" Boble 1300,resto look (stjålet) 87" Golf 1.6 GL (stjålet) 00" Golf 1.6 (solgt) 07" A3 TDI S-Line (solgt) 88" Golf GTI (bruks bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 gl leppe er det vel ikke noe som heter, da må det isåfall være den minste som man får på en evnt 90-fanger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 gleder meg til du begynner med poleringa, det kommer helt sikkert til å bli herrlich ;) Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 jepp..gleder meg jeg også :) vet det kan bli snasent bare jeg tar meg god tid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 men siden du har den gamle typen sidelister, så er det bare å rive dem av.. får en mye finere og clean look på siden. har gjort dette på min, fungerer greit, tar bare litt til å vaske av det gamle limet.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 ja, men nedre del av dørene er lakkert uten å ta av lista, derfor vil det bli skjøt der. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Så lakk om igjen da! :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 skulle hatt gjort det ja..fått tatt resten av steinspruten og småbulker...menmen... skal det lakkes om igjen må hele døra taes og det har jeg ikke råd til nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 er ikke sikkert at den lakkskjøten blir så synlig.... er jo uansett mer diskret og clean enn de plastlistene... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 den blir synlig hvis hele døra ikke lakkeres. det vet jeg, da det er jeg som har lakkert nedre del, og vet hvordan skjøten er :rolleyes: fjerning blir vel ved en evnt hellakkering (som jeg håper på å få til engang i fremtiden... ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg