Gå til innhold

project "old skool"

Ranger emnet

vwgolf2

Anbefalte innlegg

Originally posted by vwgolf2

gl leppe er det vel ikke noe som heter, da må det isåfall være den minste som man får på en evnt 90-fanger.

Det er mulig at det ikke er noe som heter gl leppe, men jeg har en 87" golf 1.6gl med org leppe. Jeg lurer på om det er noe forskjell på den leppa og cl leppa??

69" Boble 1300,resto look (stjålet)

87" Golf 1.6 GL (stjålet)

00" Golf 1.6 (solgt)

07" A3 TDI S-Line (solgt)

88" Golf GTI (bruks bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 813
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Det er 2 forskjellige lepper på 90-fangeren og. Ei leppe som går ned og følger fangerens form og runder innover nede. Det er CL og GL-leppa på Golf.

Jetta kom (hvertfall uten unntak) som GL til Norge etter 90 og de har "GTI"-leppa som går ned og utover.

Volkswagen - Da weißt man, was man hat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

lenge siden oppdatering her nå..men ærlig talt har ikke mye skjedd heller..har ikke fått begynt på felgene enda heller..får ta det når det ruller litt mer penger inn :cool:

har også muligens skaffet meg 2 rustfrie framskjermer (av freddy), som skal lakkeres og monteres til våren, skjermkanten skal nok også få gjennomgå da jeg trolig får senket bilen til våren... ;) En ting jeg lurer på da er om jeg skal fjerne blinklysa på skjermene??? hva tror dere? får jeg MYE pes hvis jeg blir stoppa?? eller tror dere dem legger merke til det i det hele tatt? HVIS jeg blir stoppa da..har fortsatt ikke blitt stoppa i kontroll, og nå har jeg kjørt bil i over 1 1/2 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Pappa kjøpte seg en 300 SL, denne har ikke blinklys på framskjermene, ei heller i speila, og når han var med den på biltilsynet, så gikk den rett igjennom, uten at dem i det hele tatt sa noe på det.. så.. gjenstår vel bare å se om det går... om du blir stoppet :P

- 1998 BMW E36 316i Touring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vw_golf_gti

Pappa kjøpte seg en 300 SL, denne har ikke blinklys på framskjermene, ei heller i speila, og når han var med den på biltilsynet, så gikk den rett igjennom, uten at dem i det hele tatt sa noe på det.. så.. gjenstår vel bare å se om det går... om du blir stoppet :P

Kompis importerte og regga Audi Coupe uten å måtte sette på blinklys..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det har noe med om det sitter på bilen orginalt eller ikke?

Ellers så er det jo like "farlig" å kjøre uten sideblink som å kjøre med sota sidevinduer forann...:rolleyes:

(o) VW Golf GTI 00 mod

(x) VW Golf GTI 97 mod

(x) Audi A4 avant 1.8T 01 mod

(x) Nissan Primera 2.0 SRI 95 mod

(x) VW Golf 2 1,6 gl 88 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...