Bobloman Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Originally posted by vwgolf2 gl leppe er det vel ikke noe som heter, da må det isåfall være den minste som man får på en evnt 90-fanger. Det er mulig at det ikke er noe som heter gl leppe, men jeg har en 87" golf 1.6gl med org leppe. Jeg lurer på om det er noe forskjell på den leppa og cl leppa?? Siter 69" Boble 1300,resto look (stjålet) 87" Golf 1.6 GL (stjålet) 00" Golf 1.6 (solgt) 07" A3 TDI S-Line (solgt) 88" Golf GTI (bruks bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 neida, cl og gl kom med samme leppe foran. iallefall før 90 fangeren. har bare sett en leppe på 90 fangeren og, men ikke like sikker der. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Det er 2 forskjellige lepper på 90-fangeren og. Ei leppe som går ned og følger fangerens form og runder innover nede. Det er CL og GL-leppa på Golf. Jetta kom (hvertfall uten unntak) som GL til Norge etter 90 og de har "GTI"-leppa som går ned og utover. Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 lenge siden oppdatering her nå..men ærlig talt har ikke mye skjedd heller..har ikke fått begynt på felgene enda heller..får ta det når det ruller litt mer penger inn :cool: har også muligens skaffet meg 2 rustfrie framskjermer (av freddy), som skal lakkeres og monteres til våren, skjermkanten skal nok også få gjennomgå da jeg trolig får senket bilen til våren... ;) En ting jeg lurer på da er om jeg skal fjerne blinklysa på skjermene??? hva tror dere? får jeg MYE pes hvis jeg blir stoppa?? eller tror dere dem legger merke til det i det hele tatt? HVIS jeg blir stoppa da..har fortsatt ikke blitt stoppa i kontroll, og nå har jeg kjørt bil i over 1 1/2 år... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Update: Begynt på felgene idag (tok litt tid før jeg kom igang ja). Kjøpte Duxola malingsfjerner, skikkelig god guffe!! prøvde på¨2 felger og nesten all lakken er vekk nå! Da er det mest kosepussing igjen! har ikke cam for øyeblikket, men skal greie og ordne noe... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 gleder meg til bilder av felgsa som jeg sa, morten :) jeg syns du skal gå for shava framskjermer, det er store sjanser for at de overser dem og i verste fall får du vel maks en liten bot og beskjed om å vise den med blinkers. har heller aldri blitt stoppa, hatt lappen i over 3 år. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Pappa kjøpte seg en 300 SL, denne har ikke blinklys på framskjermene, ei heller i speila, og når han var med den på biltilsynet, så gikk den rett igjennom, uten at dem i det hele tatt sa noe på det.. så.. gjenstår vel bare å se om det går... om du blir stoppet :P Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by vw_golf_gti Pappa kjøpte seg en 300 SL, denne har ikke blinklys på framskjermene, ei heller i speila, og når han var med den på biltilsynet, så gikk den rett igjennom, uten at dem i det hele tatt sa noe på det.. så.. gjenstår vel bare å se om det går... om du blir stoppet :P Kompis importerte og regga Audi Coupe uten å måtte sette på blinklys.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aalerud Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Kanskje det har noe med om det sitter på bilen orginalt eller ikke? Ellers så er det jo like "farlig" å kjøre uten sideblink som å kjøre med sota sidevinduer forann...:rolleyes: Siter (o) VW Golf GTI 00 mod (x) VW Golf GTI 97 mod (x) Audi A4 avant 1.8T 01 mod (x) Nissan Primera 2.0 SRI 95 mod (x) VW Golf 2 1,6 gl 88 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Her er felgene pusset og polert.. er vel kommet ca halveis. To felger igjen. En liten filmsnutt fra når vi pusset noen av mine deler . Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 se her ja.. fått gjort endel på en dag! Må jo legge til at felgene på bildene er langt ifra helt ferdige! selvfølgelig blir det blankere :) takk til polo-lars for hjelp ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3ddy- Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Jøss morten! Endelig begynt og gjøre noe nå :) hehe Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Høyglanspolering er et sliiiit :) Har et innsug, dynamo,catch-tank,ic-rør og toppdeksel som driver å blir blankt ;). Lite store flater dessverre :( Men så meget bra ut det her :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 er ett sliit ja, men det er så absolutt verdt det ! ! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 nå er alle felgene pusset med 240-400-600 papir vannslipt..begynner å ta form nå :) skal prøve å få tatt bilder. nå gjennstår 800-1200-poleringsett fra clas ohlson og x-ant. runder med Autosol! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg