vwgolf2 Skrevet Mars 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 nå er det snart tid for sommerfelger ja.. har 2 stk ATS cup felger og trenger 2 til! 7*15 ! men hvis noen andre har noen typiske "old school" felger til salgs så sleng ut bilde! gjerne med dekk ! ikke større enn 15" ! org gti felger kan være av interesse..eller noen strøken stålfelger.. de med mange hull i.. rund liksom :rolleyes: ja dere vet hvem felger jeg mener sikkert! Det jeg vet er at jeg MÅ skaffe meg felger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Heihei :) Nå har jeg tittet gjennom tråden din, ser bra ut detta :) Gleder meg til og se videre hva du gjør med bilen din, du har allerede vært veldig effektiv så regner vel med noen bilder snarest :D Lykke til! :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 ett par dårlige bilder av senkinga.. menmen.. får ta noen bedre når jeg får på sommefelger... det er jo ett prosjekt og skaffe det og :) holdt også på med ei bakluke idag.. fjernet visker og spylerdyse bak. Har hel list til å ha på bakluka uten lås! Det blir cleant! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 syns leppa ødela jeg altså.. med de "luft" inntakene der.. men men bare min smak :) vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Dette blir jo snyggt... Du skulle vist oss noen bilder fra siden av bilen din......... Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 kan vel cleane opp gti leppa kanskje? tette igjen litt.. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Originally posted by boramannen Er nok enig med passat kara her. Liker CL leppa bedre... Originally posted by vwgolf2 holdt også på med ei bakluke idag.. fjernet visker og spylerdyse bak. Har hel list til å ha på bakluka uten lås! Det blir cleant! :) Konge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 bilen blir Kanon!!! diskre og fin! detta liker vi!! bare noen små 13" doruller som mangler nå!! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 gti leppa er fin syns jeg.. skal ha bilen slik jeg vil ha den :) ble for høy med cl leppa og kapping er uaktuelt! men når vi snakker rundt 100mm senking skal man ikke se bort ifra at cl leppa kommer på igjen... men, syns fortsatt gti leppa er finere jeg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 kjøpte ratt idag... 12" . ikke veldig old school ratt, men får duge :) var billig iafall ... får prøve og ta bilde av det etterhvert.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Har lekt litt med tanken på å flytte skåla som fjøra ligger i, lengre ned på demperen.. vinkelsliper og sveis fast i ønsket høyde :D tror ikke biltvilsynet skulle merke noe av det.. Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Denne skåla går ann å feste flere steder på mine gule koni dempere :) Ble flyttet ned ca 1,5 cm i forgårs ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Originally posted by Sonick Denne skåla går ann å feste flere steder på mine gule koni dempere :) Ble flyttet ned ca 1,5 cm i forgårs ... Også er det noen som har "muttere" som man kan skru hvor du vil... :D Blir du å se på treff på lier f.eks til sommeren a vwgolf2?? Min skal ned på hjula i morra... jej... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Originally posted by vwfreak Også er det noen som har "muttere" som man kan skru hvor du vil... :D Blir du å se på treff på lier f.eks til sommeren a vwgolf2?? Min skal ned på hjula i morra... jej... Jaja.. Men for oss som har andre ting å bruke pænga på, gjør det på den billige måten ;) Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Originally posted by vwfreak Blir du å se på treff på lier f.eks til sommeren a vwgolf2?? Min skal ned på hjula i morra... jej... jepp :) gleder meg til liertoppen! selv om bilen ikke er dønn strøken blir det moro for det. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg