tobias1600 Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Hehe, ser bra ut dette, men vil ikke vite hvorfor de ligger i senga :-) Siter 1985 VW Golf II cl 1,6 1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6 1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget) 1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt) 1996 Citroën ZX 1,4i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 wtf? trodde det var normalt å ha felger i senga jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Meget pent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Heisann. Har du emblemfrie grillen fortsatt? ser på senere bilder at du har byttet grill;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 ja, men den er hjemmemekka og må lakkeres! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Når du polerer felgene dine.. Har du brukt poleringsmiddelet flere ganger ? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 nei, det har jeg bare tatt en gang..tenkte jeg kanskje skulle prøve den fine "klumpen" en gang til for så å gå løs med autoglym/autosol evnt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Okey..Polert mine deler bare en gang jeg også..Men gjorde det ganske fort.. Vil det bli mye bedre hvis jeg går over en gang til med poleringsvoks, og bruker enda bedre tid ? Hvor lenge stod du med drill og poleringsvoks ? :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 hmm ville kanskje tror det ble bedre da ja...jeg stod ikke så lenge serru..derfor jeg tenkte å prøve engang til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Men ser den grei ut, om jeg lakkerer den? intr i salg? Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Dette ser jo råbra ut! :titties: Må få sett dem in real en dag. Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Men ser den grei ut, om jeg lakkerer den?intr i salg? begynner å syns i skjøtene der den er skjøtet på midten (har jo fjernet merke)..også er det jo mange riller. send pm hvis det er noe du lurer på du :) polo-lars: yes...blir vel litt polering snart igjen så..sier ifra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ankerhansen Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Hvor finenr jeg chrom viskere?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 på hoggærn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ankerhansen Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 er det orginal del til golf?funker det det å sote rutene litt selv om det skal være old school el? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg