Polo Classic Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 regner med at du mener e30 forumet? :D mine er 8" brede bare. får lete opp den tråden. kjekt med 4 til. nope, E38, som i Edition38.com (engelsk VW side) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 nope, E38, som i Edition38.com (engelsk VW side) ah...:D da skjønner jeg. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 noen nye bilder..ble noe endringer i planene pga litt pengemangel så nødløsningen denne sesongen ble 195/45 dekk..men ble endel bedre enn 195/50 hvafall! har også fått tak i org. grill med "ekte chromelist" ikke den sølvfargen jeg hadde før... vw merke i senter, god plass i hjulkassene så mer senking hadde ikke skadet! har som dere ser fortsatt litt jobb igjen inne i P`ene..der skal det bli sort! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Jaaaaaaa! :) Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Pen bil og felgene var kule! Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 pent morten !! burde bare få tatt noen bilder abv litt bedre teknisk kvalitet nå :) fartsbilder av denne hadde vært rått !! Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Bilen din gir meg litt lyst til å kaste 17", 90-fangere, cupspeil, grillist, breddere og skjørt og emblemfri grill pokker i vold.....ikke bra, ikke bra. Må nok unngå tråden din heretter....:D Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 mr.jenssen : hehe, ikke noe å lure på ;) ja skulle fått tatt noen skikkelige fancy bilder Gallagher..får prøve på det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 bumper tråden med ett par bilder av alle "barna" samla i senga mi..senga faktisk :rolleyes: Hva har du behandlet dem med etter poleriong? Lurer på dette selv, har et innsug, deksler osv som skal poleres. Begynner fort å oksidere ellers.... Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Hva har du behandlet dem med etter poleriong?Lurer på dette selv, har et innsug, deksler osv som skal poleres. Begynner fort å oksidere ellers.... autosol f.eks. det fungerer bra på polerte og cromma overflater. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 autosol f.eks. det fungerer bra på polerte og cromma overflater. Finnes vel bedre ting enn Autosol på akkurat kromma overflater, da Autosolen er litt grov.. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 autosolen er litt grov ja, men funker bra syns jeg..går over felgene 2-3 ganger i uka..er jo bare kosegnukking det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Vanlig turtle wax på grønn boks.... Den skal du bruke til polering av felgene.... ;) Psst: Mine felger er straks ferdig og... :P Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 cheron: det er bra og høre..skal prøve turtle wax :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 bumper tråden med å føye til at bilen har rundet 300 000km og er nå ferdig innkjørt! :peace: fikk tatt endel mobilbilder av da den runda..artig og ha ;) kjempe fornøyd med bilen så langt, og har kun byttet olje, plugger, filter og sånne standard ting siden jeg kjøpte den! sombrero ellers så har jeg fått satt på "sommerfangeren" min,endelig er den skeive gone! skal prøve å få tatt litt stemningsbilder en dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg