-cardudde- Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 skal prøve å få tatt litt stemningsbilder en dag! Tatt bilder? Legg ut de da? hehe :) Gratulerer md dagen forresten Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 hmm..har ikke fått tatt noen endat gitt..holder været seg de kommende dagene må jeg få lura brodern ut en tur! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Bilder;) VI vil ha bilder;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 for å friske opp tråden litt så slenger jeg ut 2 bilder jeg tok igår..ikke no nytt har skjedd igrunn men... :) ellers kan det nevnes nå at bilen har rullet 310 000km ! gått 270 000 da jeg kjøpte den og har siden det KUN byttet olje, filter og plugger og slike standard ting man tar ved servicer! er det tysk kvalitet eller? :D er stor fornøyd med golfen ja. Den var også inne til EU nå og da var det kun noen småfeil som ikke koster meg noe (tute,skiltlys og varsellampe lys..) så det gikk også glimrende! jeajea...blir vel muligens noen updates når det skjer noe igjen.. :dj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 hva er old skool ??? :P har alltid lurt på det.. :hammer Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 litt usikker, det har vel vært diskutert før tror jeg..før jeg blir skyteskive på at golfen ikke er old school så legg merke til annførselstegnene :p det jeg igrunn la i det var at jeg skulle ha den nokså org: org. front, fangere og ikke badgeless 90look som nesten alle har, og senk med polerte old skooool felger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Old School er vel en felles nevner for noe som er gammelt, f.eks i dette tilfellet at bilen skal se "gammel" ut. På Skate- og snowboard er du old school når du tar gamle triks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 På Skate- og snowboard er du old school når du tar gamle triks. Eller ruller på bananbrett :D :D Har sett på mange utenlandske sider der folk diskuterer i det lange og breie om hva "Old School" er... når det kommer til stil på bilene. Mange mener kun luftkjølte VW er Old School (For nå snakker vi om VW)... bobler, eldre bus'er osv. Men så har vel noen med vannkjølte VW, spesielt Golf, snappa opp litt tanker og ideèr fra luftkjølte miljøet. Det går jo gjerne i mye krom, mye senk, mye sære detaljer som takgrinder og lignende, og mye sært innvendig også. Sånne ting som var dagligdagse på 60 - 70 - 80 tallet. Pikinikkurv på taket osv. Sånne ting :D Og små fangere med krom er mye brukt, her skal det være gammelt og retro, ingen nye 90-fangere og emblemfri griller. Virker også som spesielt felger er veldig viktig. Har du noen ekstremt sjeldne og sære felger, så er du kongen på haugen. Er mine tanker ang. Old School iallfall... men jeg tenker ikke så mye på det. Det bare er sånn liksom. Kan også kalle det for retro-stil. Og det er forresten den heftigste stilen når det gjelder VW :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Bananbrett er old school cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpie Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 du trenger vinduer med chromelist rundt! har et par liggende, PM om interessant ;) meget pen bil btw. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 mangler til siderutene bak ja..meninga var vel å bytte med lars-frr her på forumet.... lars? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ankerhansen Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 hvor mye er bilen din senket??gjør seg bra med gti leppe ass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 bilen er senket ca 85mm (ja jeg veit det..det er _altfor lite_) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 bilen er senket ca 85mm (ja jeg veit det..det er _altfor lite_) Hvor mye bak? Ser ut som at den stuper forover på de siste bildene. Skulle kanskje vært litt lavere. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 usikker..er..hmmm..moddifisert 60mm sett (kjøpte det av skillz2k og han mente det var 80mm,men tviler sterkt på det gitt)..derfor måtte det moddes før jeg får råd til justerbart :p tatt 4 ringer bak og 3 ringer forran..jaja..poster om hvor jalla det er trenger jeg ikke..det er sykt stivt og funker til min kjøring :) skulle bare som sagt vært lavere ja cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg