vwgolf2 Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 nice :) sugen på ats`er ! kommer nok til å ha en kose 2`er når jeg får bedre råd også :) :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 veit du om noen som har eller selger de leppene der da. må ha ein sånn en :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 enten møller eller på veng. ville kjøpt på møller; billigere og mykere plast Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 og da var denne gti leppa også historie..når skal jeg lære og ta dem av når vinteren kommer :( men deler er bestillt..men ikke golf 2 gti leppe denne gangen...men ..hmmm kiddie gleder meg..tror resultatet med new parts kan bli kult Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 og da var denne gti leppa også historie..når skal jeg lære og ta dem av når vinteren kommer :( men deler er bestillt..men ikke golf 2 gti leppe denne gangen...men ..hmmm kiddie gleder meg..tror resultatet med new parts kan bli kult Duckbill...you are so bustet...Mk1 GTI;) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 *kvakk kvakk* :lol Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 noen som har noen pris på hvor mye den leppa koster eller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 388,- +moms pr del fra klokkerholm..det er uten rabatt selvfølgelig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Får håpe du får montert den pent da...krommingen på frontplata på mk2 er litt annerledes enn på mk1 så den kan fort vekk peke rett ned og det er jo ikke noe pent. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 blir ikke no problem..må man lage nye hull så må man..den nedre frontplata skal lakkes uansett etter vinteren så... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 digger dette prosjektet ditt! håper min kommer til å bli like bra som din:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 takktakk..golfen trenger litt stell nå..begynner å bli gammel og har gått langt så er litt småting som må taes...(litt rust her og der, men ingen ting av stor betydning heldigvis) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 takktakk..golfen trenger litt stell nå..begynner å bli gammel og har gått langt så er litt småting som må taes...(litt rust her og der, men ingen ting av stor betydning heldigvis) Plug And Play Spesialisten of NORWAY står til tjeneste :) Her er visittkortet hans: aneglsmili Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 noen som har noen pris på hvor mye den leppa koster eller koster vel ca 1200 + mva på møller.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg