vwgolf2 Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 faen jeg digger den bilen din, seriøst fet ! du har ikke vurdert å få breddet felgene da ? takk for det :) drømmer fortsatt om 8/9*15 ats cup`s jeg da..så da legger jeg heller penger i det evnt. en gang når jeg får råd :) da skal jeg greier å få litt strekk på dekka! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 ooh..de felgene der er pene! men de baklysa..var no rart over dem..passa ikke heeelt..men var ikke stygt heller=) Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 takk takk..som sagt..vurderer andre baklykter med tiden..får mer og mer sansen for vanlig g60 baklykter.. :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Synes lyktene passer knall, men er mer usikker på golf 1 leppa.. men får se fremover, kanskje det funker ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Fet bil :) Hva er det du har brukt på fangerene for å "fornye" gummien? De selger jo masse forskjellige produkter til det formålet, men de fleste varer kun en uke eller to.. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 fangerene er så gode som nye..tror de var kjøpt inn til den rett før jeg handla bilen :) kanskje derfor de er så fine i plasten kiddie men bruker no shine greier..husker ikke helt hva det heter..kan sjekke ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Synes lyktene passer knall, men er mer usikker på golf 1 leppa.. men får se fremover, kanskje det funker ? det kommer til å funke ;) ville egentlig bare ha noe som ingen andre(?) i norge har på sin 2`er golf.. og ja, se her! er det ikke fett? ;) (jetta, men det er jo ett fett) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Ser skikkelig bra ut med sånn leppe:D Og når det gjelder baklykter, er det mulig å skaffe lykter som ser originale ut, altså med gule blinkere ol, som er i klarglass? Kom til å tenke på det i går, og at det kunne jo sett pent ut på en old school Golf. Bare en liten tanke om ikke noe annet:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 hmm kanskje det ja..eller kanskje helt org. baklys? får se hva det blir til..skal prøve å fikse dem jeg har hvafall..med blank silikon slik housey sa :afro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 er så dritt lei vinter nå! :fuckme2: å kjøre rundt med tja..rundt 85-90mm senket bil med små vinterhjul suger maks når det er så mye snø :( menmen..ikke lenge til sommerfelger nå<3<3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Du må få deg annen endestykke på eksosanlegget ditt :) Og space ut felgene en del :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 yeahyeah..så lenge jeg slipper å ha dobble dtm potter er jeg igrunn glad. Spacing kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Kan gjøre sånn som på en del dieselbiler ? Gjemme potta under, så man ikke ser den :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Du skulle hatt sånn effektanlegg der det ser ut som orginalt, bortsett fra at endestussen er chroma. Det er fett på old school biler..... Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 det jeg er sugen på ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg