Gallagher Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 takk takk til deg og massern :) hmm vw meat eller meet? :) blir vel en liten luftetur til fredag tenker jeg ja! lørdag blir det vel grill og pils <3 nei, nei.. våler morten, våler !! Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 var akkurat ute en tur og tok litt bilder av golfen, ikke så veldig interessante men.. :) litteranne har skjedd, har montert 88- grill og grillist, blei litt lei classic looken så måtte ha litt forandring nå, syns selv det ble bra :assman ;) har også fått meg org. G60 lykter bak istedefor de crystal edge greine som alle har ;) dekkene på pirelliene er også utslitt så kjører rundt på noen frekke 14"ere med 50 profil..da ble bilen så lav at duckbill leppa måtte av (den lå på bakken ;) ) , og det ble satt på org. g2 gti leppe! er lav enda da :well ? ellers..litt bilder med litt tekst: her ser dere hvor lav den er.. :) så litt grillist/ny grill bilder..litt racing look? :) var også å shoppa GTI deksler til hattehylla og GTI håndtak som sitter inni bilen over dørene der... nå er alt av interriør GTI, mangler bare motor nå..hehe :thumb votex konsoll bedre enn crystal edge? syns jeg hvafall..så er de orginale! :D var som sagt på hoggærn, og der fant jeg også dette GTI merke som skal stå i grill, stod på en golf 2, men er vel likt som golf 1 og? vel..måtte seff ha det med da det var strøkent! yeah..det var det nu..duckbill leppa er forresten til salgs for rett pris..litt subbet er den selvfølgelig..alt av fester er der, men ett par av de har sprekk i plasten rundt feste hullet liksom, men ingen big deal, den sitter bra fordet og det syns ikke når den er montert på bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Du må jo få på duckbill leppa !! Den ser jo uber fet ut. Ang felger så tror jeg bilden din virkelig hadde kledd noen doruller av et slag, tror det hadde gjort hele bilen !!! Men keep up the good work m8 Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Du må jo få på duckbill leppa !! Den ser jo uber fet ut. Ang felger så tror jeg bilden din virkelig hadde kledd noen doruller av et slag, tror det hadde gjort hele bilen !!! Men keep up the good work m8 duckbill leppa hadde aldri i verden overlevd en tur til byen med den høyden som er på bilen nå..ang. felger er jeg helt enig. drømmer fortsatt om 8*15 ats cups jeg ( eller var det 8,5"/9" tro :D ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 (har ikke teppe i bilen som dere kan se, det er fordi det holdes på å ta litt rust i gulv...sånn må man regne med på en 21 år gammel bil :) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 (har ikke teppe i bilen som dere kan se, det er fordi det holdes på å ta litt rust i gulv...sånn må man regne med på en 21 år gammel bil :) ) Masse eller, mye jobb med det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 er kvakk kvakke`n noe for meg? ;D Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Masse eller, mye jobb med det? er endel jobb ja..må bytte ene skinna på sida mi.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Skinna? :wonder Kanal eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Skinna? :wonderKanal eller? skinna ja..til setet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 *prikkepåmorten* Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 en bitteliten update på gang. Ikke mye som skjer for tiden, men forrig uke ble det en liten seanse som jeg måtte ta bilde av: 333333km ! oh yeah! matching numbers<3 da er vi halvveis onfiredevi ellers så var jeg en tur hos pololars igår og testet noen felger han har: 9*16 Brock b1 (?) felger. blei suuuugen på dem ja! :thumb YES PLEASE! det skal også nevnes at jeg kjører med sort panser for tiden da ei forbanna fyllekjærring slang seg på panseret mitt og laga bulk..menmen..sort er jo ikke den værste fargen, hadde vært værre med hvitt panser f.eks :???: jepps..det var bare en liten update... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 skal du selge de gamle baklyktene? :) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 de er nok desverre solgt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Om du skal ha andre felger, så ikke velg B1 da er du snill. Felgene i seg selv er jo pene de, men står ikke i stil om du skal beholde bilen i old school-look. Noe jeg håper du gjør, da bilen din er veldig fin som den er:) Hadde jo såklart gjort seg med litt breiere felger, men da ville jeg gått for noe som er litt mer old school. Og utvalget der er jo heller ikke lite, så burde ikke være noe problem å oppdrive:) ATS Cup til salgs her om det skulle være interessant. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg