LupoB0Y Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Mangler bare senterdeksler, polering og 165/45-15 dekk nå Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Og spacers ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 vet ikke helt hva jeg har lyst på... tror kanskje jeg går for bare ett VW merke midt i felgen..som dekker bare det hullet. Tror det kan bli pent. og dekk ekke billig... og jeg er blakk! :) men dekka duger de foreløbig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Spacers er billig ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 jepp.. dette står på handlelisten nå: -Spacere til å ha bak (15mm? 20mm?) -lenger hjulbolter til spacere -Glassklare hovedlykter (med chrome? hva syns dere?) -Glassklare blinklys til frontfanger -Lakke bakluka jeg har liggendes. Fjernet visker og dyse -Lakke kanaler (slitene i lakken...) -Nye steinsprut beskyttelse dingser på bakskjermer -Stoff matter -Lakke frontplate (under fangeren) -Lakke nedre grillist (klarlakken begynner å ta kvelden..flasser av) -nytt speil på venstre side det jeg kom på nå iafall... vet det er mer, men det får vente litt... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 har sjekka litt rundt på senkefjærer nå. Har jo senkesett med sportsdempere men det senker litt lite etter min smak.. Det jeg lurer på: Kan få tak i FK senkefjærer som senker bilen 70mm bak og 85mm forran. Sommerdekkene jeg har på nå er i dimm: 195/50-15. Vil det subbe med 85mm senk forran da?? noen som har erfaringer??? MÅ jeg kappe i skjermer? Skjermbreddere er UAKTUELLT da uorginal plastikk er "fyfy" på dette "prosjektet" ;) Er suuugen på 85mm senking ass.... :D og FK er vel ett bra merke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by vwgolf2 har sjekka litt rundt på senkefjærer nå. Har jo senkesett med sportsdempere men det senker litt lite etter min smak.. Det jeg lurer på: Kan få tak i FK senkefjærer som senker bilen 70mm bak og 85mm forran. Sommerdekkene jeg har på nå er i dimm: 195/50-15. Vil det subbe med 85mm senk forran da?? noen som har erfaringer??? MÅ jeg kappe i skjermer? Skjermbreddere er UAKTUELLT da uorginal plastikk er "fyfy" på dette "prosjektet" ;) Er suuugen på 85mm senking ass.... :D og FK er vel ett bra merke? Er det 6-15 eller 5,5-15 du har? ET 38 ikke sant? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Til de som savner bilde av Pirelli P-slot med senterdeksel Det er synd senterdekselet er laget av plast da det blir litt mer arbeid å få helpolerte felger. Jada, de er 15" :) Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by vwgolf2 har sjekka litt rundt på senkefjærer nå. Har jo senkesett med sportsdempere men det senker litt lite etter min smak.. Det jeg lurer på: Kan få tak i FK senkefjærer som senker bilen 70mm bak og 85mm forran. Sommerdekkene jeg har på nå er i dimm: 195/50-15. Vil det subbe med 85mm senk forran da?? noen som har erfaringer??? MÅ jeg kappe i skjermer? Skjermbreddere er UAKTUELLT da uorginal plastikk er "fyfy" på dette "prosjektet" ;) Er suuugen på 85mm senking ass.... :D og FK er vel ett bra merke? FK er bra, men kjøp coilovers.... Skal få bra pris på PM..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by Polo Classic Er det 6-15 eller 5,5-15 du har? ET 38 ikke sant? sjekka nå stod 5,5J*15. ET 38. Why? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by vwgolf2 sjekka nå stod 5,5J*15. ET 38. Why? :) Smalere de er, mindre subbing Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 5.5 er jo sykkelhjul.. smell på 165/45 nå.. kjapt! Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by LupoB0Y 5.5 er jo sykkelhjul.. M-mmmm.... :nono: Pizzaskjærere heter det der jeg kommer fra...... :D Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by LupoB0Y 5.5 er jo sykkelhjul.. smell på 165/45 nå.. kjapt! for da vil det jo ikke se "sykkelhjul" ut akkurat... :rolleyes: felgene forblir slik de er de...har ikke råd til dekk nå, og kan tenke meg de dekka du snakker om er "billige" .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Billige i Tyskland ja ;) Og dekk skal være så små som mulig i forhold til felgen på en slik bil. Blir dritfett det bare du fyller ut med spacere og senker skikkelig! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg