Gå til innhold

project "old skool"

Ranger emnet

vwgolf2

Anbefalte innlegg

• Svar 813
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by vwgolf2

wohoo!

hentet felger med dekk idag!

syns ikke 1500 spenn for fire så og si strøkne felger med 195/50-15 dekk som var veldig bra var gæern pris!

tok selvfølgelig bilder når jeg hadde lagt om!

her kommer noen bilder tatt av bror...! :D

forfra1.jpg

forfra2.jpg

forfra3.jpg

forfra4.jpg

syns felgene er helt konge på en "retro" bil!

Vet det er mange som hater disse felgene men jeg digger de! hehe

love or hate.. i love! ;)

Flaks for deg at jeg ikke kjøpte de da :D Hadde tenkt å kjøpe de men slo det ifra meg pga senterdeksel manglet, prøvde også å photoshoppe inn VW merke i midten slik som du har tenkt, men det såg ikke så bra ut.... så da endte jeg opp med Scala felger istedet :rolleyes:

Pen bil foresten og felgene er kanontøffe!

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lite har skjedd i det siste... var på høggærn idag.. fant to blanke viskere som stod på en gammel granada! kjøpte de, satt over fra golf viskerene slik at de passet på bilen min... syns det ble konge! :) syns ikke så veldig bra på bildet, men skal prøve og ta noen bedre bilder snart!

har også skaffet meg girkule! Org. kule som jeg har satt VW motorsport merke på... deilig og gire med nå ja :rolleyes:

slenger også med bilde fra innsiden.. ikke no old school intriør men..... deilige seter er det iafall..! blir sikkert annet intriør etterhvert...men det er iafall ikke 1. prioritet!

viskere.jpg

viskere_2.jpg

viskere_3.jpg

girkule.jpg

c40a9ad0.jpg

må en tur på hoggærn imorra også..snoke etter fler deilige deler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwgolf2

har også skaffet meg girkule! Org. kule som jeg har satt VW motorsport merke på... deilig og gire med nå ja :rolleyes:

må en tur på hoggærn imorra også..snoke etter fler deilige deler!

Jeg har faktisk en orginal VW motorsport Girkule trukket i skinn i min;)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JHU

Hvis du kunne tenkt deg å helpolere felgene dine kunne du fått Atle Berg til å lage nye senterlokk i alu til deg...

Han holder til mellom Honda og Mazda på Pindsle i Sandefjord.

Old school ruler!!! Men bare på golfer... hehe

Før jeg bestemte meg for å ikke kjøpe Pirelli felgene undersøkte jeg litt for å finne ett passende senterlokk men ga opp. Problemet med å lage ett er hvordan en skal få det til å henge fast, men det finnes sikkert en god løsning for dette også :)

OT: Det er foresten ikke bare Golf som kler oldschool, BMW E21 blir sinnsykt rått også ;)

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JHU

Hvis du kunne tenkt deg å helpolere felgene dine kunne du fått Atle Berg til å lage nye senterlokk i alu til deg...

Han holder til mellom Honda og Mazda på Pindsle i Sandefjord.

Old school ruler!!! Men bare på golfer... hehe

takk for tipset :) det er notert.. helpolering hadde vært konge!! mulig det blir vinterprosjektet!

var forresten på skroten idag igjen og snoka! fikk tak i chrome vindussveivere! Det ble gull! kjiipt at man ikke har kamera for hånden akkurat nå ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider