Skillz2k Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Senka biler ser tøft ut men satan så kjedelig det er å høre skrape lyder pga av for mye senk. bare på en kjøretur på 300 m klarte jeg å skrape nedi 2 ganger i nabolaget Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 respekt! :) men er snakk om 80 senking da.. er jo langt ifra no voldsomme greier det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Litt mer inspirasjon... ;) Gi beskjed hvis du syntes at jeg ødelegger tråden din... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Fant noen kromspeil til deg å. Sjekk de felga a:D Fåes kjøpt hos http://www.volkswarehaus.de og de passer på Golf 2 også. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 den med BBSene var fet! Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 bilder er bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Originally posted by vwgolf2 wohoo! hentet felger med dekk idag! syns ikke 1500 spenn for fire så og si strøkne felger med 195/50-15 dekk som var veldig bra var gæern pris! tok selvfølgelig bilder når jeg hadde lagt om! her kommer noen bilder tatt av bror...! :D syns felgene er helt konge på en "retro" bil! Vet det er mange som hater disse felgene men jeg digger de! hehe love or hate.. i love! ;) Flaks for deg at jeg ikke kjøpte de da :D Hadde tenkt å kjøpe de men slo det ifra meg pga senterdeksel manglet, prøvde også å photoshoppe inn VW merke i midten slik som du har tenkt, men det såg ikke så bra ut.... så da endte jeg opp med Scala felger istedet :rolleyes: Pen bil foresten og felgene er kanontøffe! Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 lite har skjedd i det siste... var på høggærn idag.. fant to blanke viskere som stod på en gammel granada! kjøpte de, satt over fra golf viskerene slik at de passet på bilen min... syns det ble konge! :) syns ikke så veldig bra på bildet, men skal prøve og ta noen bedre bilder snart! har også skaffet meg girkule! Org. kule som jeg har satt VW motorsport merke på... deilig og gire med nå ja :rolleyes: slenger også med bilde fra innsiden.. ikke no old school intriør men..... deilige seter er det iafall..! blir sikkert annet intriør etterhvert...men det er iafall ikke 1. prioritet! må en tur på hoggærn imorra også..snoke etter fler deilige deler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Originally posted by vwgolf2 har også skaffet meg girkule! Org. kule som jeg har satt VW motorsport merke på... deilig og gire med nå ja :rolleyes: må en tur på hoggærn imorra også..snoke etter fler deilige deler! Jeg har faktisk en orginal VW motorsport Girkule trukket i skinn i min;) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 nice :) skinn er pent det... men pesonlig liker jeg når den er sånn golfball aktig som min :) hehe...ikke vondt ment! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 kjekt med snille familiemedlemmer! :) traff fetteren min igår og han hadde en Votex midtkonsoll liggendes..som han donerte til meg :) konge! endelig digg midtkonsoll igjen! bilder kommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Hvis du kunne tenkt deg å helpolere felgene dine kunne du fått Atle Berg til å lage nye senterlokk i alu til deg... Han holder til mellom Honda og Mazda på Pindsle i Sandefjord. Old school ruler!!! Men bare på golfer... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Originally posted by JHU Hvis du kunne tenkt deg å helpolere felgene dine kunne du fått Atle Berg til å lage nye senterlokk i alu til deg... Han holder til mellom Honda og Mazda på Pindsle i Sandefjord. Old school ruler!!! Men bare på golfer... hehe Før jeg bestemte meg for å ikke kjøpe Pirelli felgene undersøkte jeg litt for å finne ett passende senterlokk men ga opp. Problemet med å lage ett er hvordan en skal få det til å henge fast, men det finnes sikkert en god løsning for dette også :) OT: Det er foresten ikke bare Golf som kler oldschool, BMW E21 blir sinnsykt rått også ;) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Originally posted by JHU Hvis du kunne tenkt deg å helpolere felgene dine kunne du fått Atle Berg til å lage nye senterlokk i alu til deg... Han holder til mellom Honda og Mazda på Pindsle i Sandefjord. Old school ruler!!! Men bare på golfer... hehe takk for tipset :) det er notert.. helpolering hadde vært konge!! mulig det blir vinterprosjektet! var forresten på skroten idag igjen og snoka! fikk tak i chrome vindussveivere! Det ble gull! kjiipt at man ikke har kamera for hånden akkurat nå ...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 hvordan er dette og få av en annen golf? lett? tenker på chromelistene rundt vinduene! har funnet en på hoggærn med strøkne chrome lister men gidder ikke pelle av før jeg vet om det er lett / blir pent og få det av?? lett bøyelig?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg