d2001 Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Hei =) Har en ganske så ordninær Citroen C2 med kompisen min, men siden han ikke gidder å bruke mer tid/penger på den, kjøper jeg den. Vet ikke om jeg rekker/har råd til alt dette innen denne sesongen, mest sannsynlig innen neste, men her får du god-lista hvertfall :D ANLEGG MED NAVIGASJONS- OG DVD-SYSTEM: DVD & Navigasjon (Pioneer AVIC-X1) Subwoofer, aktiv (Focal Bomba300) Forsterker (Audison SRx2) Høyttalere, frontsystem (Focal Polyglass serien) Støydemping (Plain Chant 8) Kabelsett (Cadence) Montering... TUNING & INNVENDIG OG UTVENDIG STYLING: - Ratt (Momo Millenium Evo) - Girspak (Momo Combat Evo Silver) - Pedalsett (Momo Grand Prix) - Alu. felger med brei(ale) dekk - Senkefjærer (H&R, til Citroen C2) - Har ikke kommet på markedet enda, venter - Bryterpanel for Purge kit, Neon, Nos & Flamekit (Ignited, Flight Switch) - Neonlys NESTE SESONG: - Eksosanlegg (SUPERSPRINT) - Har snakket med dem, den kommer om par mnd. - Lystgassanlegg (NOS, orig.) - Justerbart senkesett (H&R) - Spørs om den kommmer... - Sportsseter (MOMO - SPEED 2) - De som er standard er i blå, de som har sett Citroen C2 seter vet at de ikke skriker etter utskifting, derfor venter jeg! - Evt. body-kit hvis det dukker opp, hadde vært noe med rally-look ;D - Gass-show anlegg (Purge-kit, elektrisk 1/2kg. flaske) (hvis du lurer, lik den Bryan bruker i 2F2F) - Flamekit - TUUUURRRRRRRRRRRBOOOOO skal installeres :D I år går nesten hele budsjettet til anlegget, neste år blir det mer seriøst "rånefaktorisering" Jaja, bare å begynne å jobbe og spare! :dude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Originally posted by d2001 Hei =) Har en ganske så ordninær Citroen C2 med kompisen min, men siden han ikke gidder å bruke mer tid/penger på den, kjøper jeg den. Vet ikke om jeg rekker/har råd til alt dette innen denne sesongen, mest sannsynlig innen neste, men her får du god-lista hvertfall :D ANLEGG MED NAVIGASJONS- OG DVD-SYSTEM: DVD & Navigasjon (Pioneer AVIC-X1) Subwoofer, aktiv (Focal Bomba300) Forsterker (Audison SRx2) Høyttalere, frontsystem (Focal Polyglass serien) Støydemping (Plain Chant 8) Kabelsett (Cadence) Montering... TUNING & INNVENDIG OG UTVENDIG STYLING: - Ratt (Momo Millenium Evo) - Girspak (Momo Combat Evo Silver) - Pedalsett (Momo Grand Prix) - Alu. felger med brei(ale) dekk - Senkefjærer (H&R, til Citroen C2) - Har ikke kommet på markedet enda, venter - Bryterpanel for Purge kit, Neon, Nos & Flamekit (Ignited, Flight Switch) - Neonlys NESTE SESONG: - Eksosanlegg (SUPERSPRINT) - Har snakket med dem, den kommer om par mnd. - Lystgassanlegg (NOS, orig.) - Justerbart senkesett (H&R) - Spørs om den kommmer... - Sportsseter (MOMO - SPEED 2) - De som er standard er i blå, de som har sett Citroen C2 seter vet at de ikke skriker etter utskifting, derfor venter jeg! - Evt. body-kit hvis det dukker opp, hadde vært noe med rally-look ;D - Gass-show anlegg (Purge-kit, elektrisk 1/2kg. flaske) (hvis du lurer, lik den Bryan bruker i 2F2F) - Flamekit - TUUUURRRRRRRRRRRBOOOOO skal installeres :D I år går nesten hele budsjettet til anlegget, neste år blir det mer seriøst "rånefaktorisering" Jaja, bare å begynne å jobbe og spare! :dude: C2, fikk ikke du en 03-04 modells VLK av faren din el.no a? Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
d2001 Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Originally posted by Golden C2, fikk ikke du en 03-04 modells VLK av faren din el.no a? CLK 200 Kompr. ja :) Skal kjøpe leilighet snart da.. Flytte ut.. Og da kan den innbringe litt cash.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnoStorm Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Drekka, pulle, slåss Vi får se vet du vi får se Men noen Gatebil treff må det bli og kansje noen drifter treff hvis det blir. Eller det samme gammle... Siter -Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt) -Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab) -Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka) -toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent) -mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Originally posted by sutarts Heisann ! Ja nå drar det seg mot vår og sommer, og da skal vel go` felgene på og bilen poleres. Men utenom dette, hva er dine sommer planer for bilen ? Litt artig å høre hva andre folk ska bedrive sommeren med :D mvh stian *gleder seg til sommeren* Bilferie med campingvogn, og i år blir det Tromsø. ( greide fint over 80Km/t opp ved Dombås, i fjor. så da skulle jeg ikke sinke for mye) T.... Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro Competition Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Mods 2004: -225/40/18 Felg ikke bestemt enda, har lyst på så mye forskjellige... -Rieger hekkfanger -Nye lykteglass på på rs2 lyktene mine (steinsprut er no dritt!) -Hellakkering -Mer POWER, ikke helt bestemt enda, men sannsynligvis turbo kit fra ACE Competition Andre sportslige aktiviteter 2004: -Legge ned en masse teens -Dra til Aya Napa å legge ned en masse teens der:D -Ha 4ukers ferie fra jobben:cool: Siter S2 Sedan powered by ESTUNING.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Originally posted by Quattro Competition -Mer POWER, ikke helt bestemt enda, men sannsynligvis turbo kit fra ACE Competition Hva koster det? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 har ikke helt bestemt meg for hva som blir neste "steg".. men følgende ting er ihvertfall anskaffet (men ikke nødvendigvis montert): - Buddy Club P1 Racing 8x17 og 9x17 felger,med 215/45 og 235/40 dekk. - Saab intercooler (en god del større enn den originale) - El.vifte til radiatoren - Justerbart senkesett og følgende ting står rimelig høyt oppe på ønskelista: - Nytt ratt - Oljekjøler - Nye seter - Andre baklykter har også planer om måling av effekt etter at intercooleren er montert... skal ihvertfall på Gatebil på Vålerbanen på mai,og sannsynligvis til ACR 2 uker etterpå... ligger an til å bli en fin sommer :) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 planen for sommeren er å forhåpenligvis bli ferdig med bilstereon, har akkurat gått berserk med lyddemping samt at det nye dæsjbordet er ferdig....mye står igjen... Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 har ganske kjedelig planer jeg da skru på senkesett mitt (40mm) få på mine nice 17" med 215/40 gummi på sote vinduer (mulig jeg gjør det til søndagen uanset :)) og få på nytt undercar neonsett. Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 skal prøve og få pussa ned og malt bilen en omgang i sommer.. så skal jeg sikker på gatebil treffet husker ikke datoen i hode. så skal jeg garantert til figgjo(bor på ålgård selv) må ha en camping tur der.. og kansje helt til sandnes/stavanger dette blir bra =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flexxi Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Ikke stort med planer her i leiren, tjene penger som skal spares til den tid jeg skal ha meg bil :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Morro å se hvor mye av det som står her som faktisk blir gjort da ;) Mine planer er skikkelig top secret :D Neida.. skal bare gjøre litt småplukk , prøve bilen litt på bane, råne x antall timer. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kai_willy Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Det er aldri noe som blir som planlagt vet du :op Siter x 1986 Chevrolet Camaro SC (solgt) 1988 Volvo 740 GL 2.3 1988 Volvo 240 GLE 2.3 1980 Tempo Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 - FK Automative Baklykter Lexus Sota (Bestillt) - Momo Raptor 17x7.5 Felger - Momo Brekk Rødt - FK Automative Senkesett 35/35mm (Bestillt) - Porta Topp + Chroma Topp Deksel (Bestillt) - Ny lakk + små rust sveising å bulk retting. - FK Automative Angel Eyes - Mattig M3 Look Speil (Klar for montering) - Bonrath Monovisker (Klar for montering) - Simons dobbel DTM stuss - El. Takluke - El. Vinduer - Kjøre Computer (neste vinter ny motor 16v eller c20net turbomotor) Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg