Andrè- Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Bilen skal trimmes mer og benkes Siter 99' s14a små trimmet ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Skal ha meg jobb så jeg får råd til bil... Ellers skal jeg dra på alle biltreff som finnes... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Bli friskere, jobbe mer og kosemekke på Bad'roc Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Mine sommerplaner er å prøve å bytte ut Lancern med en japansk bil med to dører eller en italiensk en som ser ut som om den har to dører. Sannsynligvis ender jeg opp med en ny badeshorts. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Håper på å få klemt ut noen ekstra hk med en turbokonvertering:D Kanskje noe styling hvis jeg får penga til det.. ellers er det ut på sjøen med en pose pils:D Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Originally posted by Mr. Aerodeck Først og fremst få den til å gå. :mad: Bytte speedometervaier så jeg slipper å se på at speedometeret hopper hele tida. Haha.. speedometeret ditt er også nervøst ja.. jævla irriterende Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Blir mye kos til sommern:D Skal først og fremst: *Felger *Lakke fangere og lister i bilens farge *Eksos *Sykkel LAPPEN Vi får se hvor langt penga holder. Skal jo drekka en del også;) Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 ¤ Få tak i aerofelger eller lakke de jeg har sort og finne fete kapsler og lakke dem gull ¤ Mekke nytt dash i glassfiber (?) ¤ Finne meg en turbo delebil ¤ Bort med fangerne ¤ Lakke litt på undersiden av bilen for å få en fin overgang ¤ Rette ut bulk i bagasjen ¤ Kjøpe stereo ¤ Endringer i interiør (?) ¤ Skifte ut blinklys/parklys ¤ Skifte ut grill og nærlys (?) ¤ Lakke bilen ¤ Nytt eksosanlegg med 4" enderør :D ¤ Sportsfilter ¤ Scoops ¤ Grisesenke ¤ Bytte div foringer og bremsedeler (?) ¤ Støydempe ¤ Fjerne to rustflekker ¤ Montere stoooor vinge ¤ Fjerne dørhåndtak og bagasjelås ¤ Bytte bensinlokk ¤ Masse vinyl (?) Det var alt jeg kom på i farta :D Edit: ¤ Sette håndbrekket på bakhjula Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Mine planer for sommeren mht bil: Seaten: - Skifte til sommerdekk - Fylle diesel BMW'n: - Gjøre bilen klar til lakkering/lakke - Sveise det lille som er av rust - Montere nytt understell - Rense interiør og montere nye forseter - Montere nye skiver/klosser/calipere - Pusse og lakkere felgene - Montere grill med enkle lykter og hvite blinklys foran Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 kjøre opp til førekort kl. A Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AimPoint Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Kjøpe meg bil..... NoLimit_tøm PM din! Siter Audi A4 1,8tq __________________________ x - Audi A4 1,8Turbo Avant x - Golf Mk1 1,8GTI x - Austin Mini 1275 GT Clubman x - Morris Mini 1000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 *Gjøre ferdig Galanten *Begynne på AE86`en (etter at Galanten er ferdig, må jo ha noe å kjøre med i mellomtiden) *Importere et par gromme biler, om jeg er heldig får jeg kanskje importert en til meg selv også. *Kjøre så mye på bane som mulig *Delta på så mange treff som mulig Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Jeg begynner å bli skikkelig klar for sommern nå jeg.. har alleredet putta på¨ett sommer dekk:D Det er fett når det slepper lett;) ;) Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YashaR Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Hvis jeg får tid så skal jeg få på et 215-kit (Hohenester) i regi av TS-Racing, DEFA alarm og proff solfilm. Gleder meg :) Siter Audi A4 1.8T '96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zanzi Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Jeg skal nok springe i skogen å svette osv, en smarting som kom på at de måtte kalle meg inn til førstegangstjeneste nå til våren :( Siter Fuck dying, die fucking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg