Lalaw3ra Skrevet April 11, 2011 Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 Hei. Jeg har en front fanger på en ford mondeo 1998 model som ikke eg helt som den skal. og kunne trenge en ny.. noen som kan gi meg en link eller to til hvor jeg kan få kjøpt en ny? Siter Your computer has just committed suicide ... press the [any key] to plan funeral Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 11, 2011 Rapporter Share Skrevet April 11, 2011 Skroten er garrantert billigst. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavmagne Skrevet April 13, 2011 Rapporter Share Skrevet April 13, 2011 jeg kjøpte netopp ny fanger hos Mekonomen ferdig grunnet med hull for tåkelys, den kostet 2400. men på finn.no finner du nye fangere litt billigere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg