Gå til innhold

Hvordan kan jeg koble denne til bilen?

Ranger emnet

shawns

Anbefalte innlegg

Hallo,

Har kjøpt meg bil men den mangler cd spiller , trengte en midlertidig spiller så jeg lurte på om hvordan jeg kan gi denne strøm fra bilen , har ikke adapteren til den

Ville det funket med å åpne den og lodde på 2 ledninger ? 1 til minus og 1 til pluss?

- Audi A6 C5 Turbo , GReddy Dumpventil , Chippet til 210HK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut ifra det nederste bildet ditt så kan jeg se det står 12VDC IN, hvilket betyr at du kan bruke spilleren med strøm fra bilen. Ha pluss på senterkontakten og minus på ytterringen som markert. Kjøp en plugg og du er i mål ;)

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

funker og lodde på batterie sakene, en på minus og en på pluss, ikke gjort det selv men hadde en kamerat en gang som gjorde det med en annen jvc sak

[x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD

[x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000

[x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban

[ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style

[x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange batterier er seriekoblet inni den møkkaboksen din da?

Jeg ville brukt en slik plugg og koblet den til sigarettenneren, det er det letteste og beste.

Skal du koble den direkte på batteriet så bør du legge opp en kabel med sikring nære batteriet, så liten sikring du kan ha uten at den ryker, 5-10A tenker jeg holder.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider