Sindreey Skrevet Mai 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2011 Ble sick når emblemene bake ble borte, ja? Pynte på en rompe som allerede er hot, det er aldri feil! Misunner deg de hovedlyktene altså :P Siter 2008 Audi a4 B8 s-line 2011 Merida 901 landeveissykkel : i bruk 1995 Mazda 626 : solgt/gitt bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christofr Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2011 ja vi får se vi får se, er så spent når eksos, votex diffuser å rieger delene kommer på plass, er som en liten unge på julaften! tror det blir gruuuundig 3dagers polering å sånn i neste uke, får ta noen bilder da. er dessverre e-lendig på å ta bilder og har null anelse på hvordan instillingene på speilreflekskamera fungerer, setter det bare på auto jeg! hehe, får finne meg noen i nærområdet som er flink å ta bilder når alt er kommet på plass. vi sindreey sku jo ha delt tråd, nesten helg lik bil jo;) Siter Opel Astra 1.6GL 1996 Audi A4 2008 2.0TDI - solgt Opel Vectra 2.0TURBO Komb. Elegance 2004 - solgt Audi A4 1999 LIM - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindreey Skrevet Mai 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2011 ja vi får se vi får se, er så spent når eksos, votex diffuser å rieger delene kommer på plass, er som en liten unge på julaften! tror det blir gruuuundig 3dagers polering å sånn i neste uke, får ta noen bilder da. er dessverre e-lendig på å ta bilder og har null anelse på hvordan instillingene på speilreflekskamera fungerer, setter det bare på auto jeg! hehe, får finne meg noen i nærområdet som er flink å ta bilder når alt er kommet på plass. vi sindreey sku jo ha delt tråd, nesten helg lik bil jo;) Hehe. Kjenner til følelsen. Ventet på at min skulle komme seg hit fra Tyskland i nesten 3 uker, også kom den over påske så var ikke sjangs til å hente den før etter.. Aha. Da må du hive opp kameraet like etter du er ferdig! De er så clean-looking etter litt omsorg og kjærlighet :D Haha, ja du får finne deg en som kan være kameraoperatør da. Bare pass på at de ikke stikker av med kameraet når du snur ryggen til Ja, sett bort ifra at du har helskinn og xenon så er de som tvillinger - Skal lage en tråd med bilder og litt info når de modsa vi har snakket om er gjort. Du ska få cred for alt av råd ;) Må jo ha gjensidig respekt, fra en nordlenning til en annen! Siter 2008 Audi a4 B8 s-line 2011 Merida 901 landeveissykkel : i bruk 1995 Mazda 626 : solgt/gitt bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christofr Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2011 Hehe. Kjenner til følelsen. Ventet på at min skulle komme seg hit fra Tyskland i nesten 3 uker, også kom den over påske så var ikke sjangs til å hente den før etter.. Aha. Da må du hive opp kameraet like etter du er ferdig! De er så clean-looking etter litt omsorg og kjærlighet :D Haha, ja du får finne deg en som kan være kameraoperatør da. Bare pass på at de ikke stikker av med kameraet når du snur ryggen til Ja, sett bort ifra at du har helskinn og xenon så er de som tvillinger- Skal lage en tråd med bilder og litt info når de modsa vi har snakket om er gjort. Du ska få cred for alt av råd ;) Må jo ha gjensidig respekt, fra en nordlenning til en annen! hehe, var da ikke så mye råd, men :usa:. du får hive opp en tråd, spent å se hvordan det blir med baklyktene, tror det blir ganske så freeesht;D skal få ut bilder ja, fikk dodo juice white diamond i posten idag, fikk anbefalt den av fastlane og marius her på forumet, skal bruke den som siste finish, blir morsomt å se om den gir noe effekt;) Siter Opel Astra 1.6GL 1996 Audi A4 2008 2.0TDI - solgt Opel Vectra 2.0TURBO Komb. Elegance 2004 - solgt Audi A4 1999 LIM - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindreey Skrevet Mai 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2011 hehe, var da ikke så mye råd, men :usa:. du får hive opp en tråd, spent å se hvordan det blir med baklyktene, tror det blir ganske så freeesht;D Var uansett mye til hjelp :) Nå er jo det meste bestilt og på vei.. Can`t wait! Siter 2008 Audi a4 B8 s-line 2011 Merida 901 landeveissykkel : i bruk 1995 Mazda 626 : solgt/gitt bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christofr Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2011 bi bra :scared . skal på sommertreff på mo i år eller? Siter Opel Astra 1.6GL 1996 Audi A4 2008 2.0TDI - solgt Opel Vectra 2.0TURBO Komb. Elegance 2004 - solgt Audi A4 1999 LIM - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindreey Skrevet Mai 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2011 bi bra :scared . skal på sommertreff på mo i år eller? Tanken har slått meg, men e må sjå kordan dæ bi mæ arbeid osv :) Tar meg alltids minst mulig ferie, så den tiæ e tar fri ska e nok tilbring på hyttæ lagmæ familien. Men e ska absolutt kom meg på en gathering når bilen e, i mine øyæ, ferdig! Siter 2008 Audi a4 B8 s-line 2011 Merida 901 landeveissykkel : i bruk 1995 Mazda 626 : solgt/gitt bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christofr Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2011 Tanken har slått meg, men e må sjå kordan dæ bi mæ arbeid osv :) Tar meg alltids minst mulig ferie, så den tiæ e tar fri ska e nok tilbring på hyttæ lagmæ familien. Men e ska absolutt kom meg på en gathering når bilen e, i mine øyæ, ferdig! hehe, godt med ferie. var sånn før.. minst mulig fri og mest mulig penger, men går fort lei etter nån år med lite ferie! jepp, men man blir aldri fornøyd så ferdig blir den vel aldri, eller hva? Siter Opel Astra 1.6GL 1996 Audi A4 2008 2.0TDI - solgt Opel Vectra 2.0TURBO Komb. Elegance 2004 - solgt Audi A4 1999 LIM - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christofr Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2011 siden jeg enda ikke har fått meguiers produktene til audien ble det vinterbilen som fikk seg en gjennomgang med noen kjemikalier fra boden! glemte � ta med kameraet før start, så her er noen bilder ferdig avfettet, vasket, rubbet, renset og vokset: kjemikalier bakfra før bumpercare: bakfra 50/50 med bumpercare: bakfra ferdig: forfra 50/50 bumpercare: forfra ferdig: takspoiler 50/50 etter: speil etter bumpercare: sidelist før bumpercare: sidelist etter bumpercare: skvettlapper før: skvettlapper etter: grill før: etter: håndtak 50/50 ferdig resultat: noen flere bilder Siter Opel Astra 1.6GL 1996 Audi A4 2008 2.0TDI - solgt Opel Vectra 2.0TURBO Komb. Elegance 2004 - solgt Audi A4 1999 LIM - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ståle Skrevet Mai 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2011 Nice A4! Fin Astra også ;) :P De Hoen pærene, hvor kjøpte du de? Er du fornøyd med dem? Siter -10 Opel Astra OPC-line 1,4t -94 Opel Astra GSI 16v (selges) -92 Opel Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christofr Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2011 de fås kjøpt på scandicshine.no:), er fornøyd med utseende, passer bra med led lysa, men kjører ikke med dem på mørke landeveier, hehe. lyser ikke så altfor sterkt, men passer til gatebruk:) får vel vurdere xenon ettervært, har du også a4 elr?:) Siter Opel Astra 1.6GL 1996 Audi A4 2008 2.0TDI - solgt Opel Vectra 2.0TURBO Komb. Elegance 2004 - solgt Audi A4 1999 LIM - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ståle Skrevet Mai 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2011 Har en Astra, men har lett en stund etter halogen pærer som ser ut som xenon, skal bare ha i grøftelys jeg også... ser så dårlig ut med led park lys eller xenon hovedlys og "gule" spredere... ;) Holdt på og bestille fra höen sin hjemmeside igår men tenkte jeg fikk vente og se om du svarte først ;) Siter -10 Opel Astra OPC-line 1,4t -94 Opel Astra GSI 16v (selges) -92 Opel Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christofr Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2011 Har en Astra, men har lett en stund etter halogen pærer som ser ut som xenon, skal bare ha i grøftelys jeg også... ser så dårlig ut med led park lys eller xenon hovedlys og "gule" spredere... ;)Holdt på og bestille fra höen sin hjemmeside igår men tenkte jeg fikk vente og se om du svarte først ;) de skal du trygt bare kjøpe:) men kanskje greit å gå for xenon om du vil ha lys som har litt rekkevidde!:D har noen bilder av astraen?:D Siter Opel Astra 1.6GL 1996 Audi A4 2008 2.0TDI - solgt Opel Vectra 2.0TURBO Komb. Elegance 2004 - solgt Audi A4 1999 LIM - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ståle Skrevet Mai 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2011 Trenger ikke så bra lys i sprederene... bare for at det skal se bedre ut ;) Har ikke laget noen tråd her men kan jo kanskje gjøre det, har på langt nær like store planer som deg da ;) Men du får virkelig en enestående Audi! Stå på! :D Siter -10 Opel Astra OPC-line 1,4t -94 Opel Astra GSI 16v (selges) -92 Opel Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christofr Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2011 hehe, ja så lenge det ser bra ut så, det som teller (y). er småendringene som gjør mest uttelling;), du får hive ut noen bilder:) jo takk, litt skuffet i dag da. satte på sommerdekkene, 235/40-19 mot vinterdekkene på 225/40-18, fikk inntrykk av at den ble noe hevet. likte kombinasjon av s-line senk og vinterdekkene, men så litt for høyt ut med sommerdekka;/ noen som har bra justerbart senkesett å anbefale? lyst å gå på 20" med 245/30-20 så noe som går fint sammen med det uten at det subber. Siter Opel Astra 1.6GL 1996 Audi A4 2008 2.0TDI - solgt Opel Vectra 2.0TURBO Komb. Elegance 2004 - solgt Audi A4 1999 LIM - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg