Gå til innhold

En gledesnyhet til alle vestfoldinger!

Ranger emnet

mabbutt

Anbefalte innlegg

var en som kjørte ut i krysset der i dag pga en av hulla i veien skremtre han så hen gikk rett i bussholdeplassen der ..

men men ..

Hvor tar de å bygger ut først?

når bli første delen ferdig?

skal den gå helt til Porsgrunn eller bare til fylkes grensa ?

hvor legger de den?

Blir det tunnel under Larvik?

osv osv .. TRENGER DA FFS SVAR!!

(personlig synes jeg veien mellom Porsgrunn og til sandefjord er viktigest .. spesielt mellom Larvik og sandefjord)

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by swidish vr6

Litt off topic:

Er det bare meg, eller har veien i tønsberg blitt sinnsykt mye dårligere etter at bommene ble satt opp..?

Jeg tror det er veien i Tønsberg også. Hvorfor skulle bare du ha blitt sinnsykt mye dårligere etter at bommene ble satt opp?

;)

A quitter never wins. A winner never quits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud 11 år???? går jo ikke akkuratt unna dette her... :mad:

Måtte til retten for å få igjen penger på bilkjøp etter å ha blitt svindlet av Leif Gjestrum Larsen AS i larvik ( SAAB Larvik).

HOLD DERE UNNA DET STEDET!

x Bmw 318i cab 91mod

x Saab 9000 sc ( største dritt bil i verden)

x Saab 900i 90 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bjirn

Syns ca alle veiene på vestlandet burde blitt opprioritert jeg

Det ble de da når kjell opseth var samferdselsminister. da fikk dere bruer og tunneller i hytt og gevær, til 10 personer på gudsforlatte steder.. såh, dere har ingenting å klage over:) er i vestfold trafikken faktisk er.

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja, det er nå pompenger på hver eneste j*** bro og tunell, så vi skal nå ihvertfall ikke ha dårlig samvittighet for det.Hvis du f eks kjører fra Bergen til Oslo så får du ikke et eneste krabbefelt før du er i Hønefoss.Såvidt jeg vet er det ikke en eneste vegstrekning med mer enn 80 grense i hele Hordaland.Asfalteringsarbeid eksisterer omtrent ikke.Det eneste arbeidet som blir utført er å sette opp nye fotobokser.

1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt

1968 Oldsmobile 98 Convertible

1968 Buick Skylark 2dht prosjekt

1969 Dodge Charger 440

1978 Chevrolet Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider