mabbutt Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 http://pub.tv2.no/nettavisen/bil/article195754.ece TAKK, treiginger :) Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 tror det ikke før jeg ser det. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vier Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Synes ikke at det kan kalles en gledesnyhet at staten nok en gang finansierer veiutbygging med bompenger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 jau..blir vel nye bommer på E18 mellom porsgrunn og holmestrand da!! like morro hver hang detta ja!! åffer kan ikke staten for en gangs skyld ta på seg hele ansvaret selv?? bare spørr!! men.. nye veier blir bra da!! det ska jeg ikke nekte for..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Litt off topic: Er det bare meg, eller har veien i tønsberg blitt sinnsykt mye dårligere etter at bommene ble satt opp..? Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 hehe..skjønner hva du tenker på.. syns den har tapt seg litt jeg oxo.. den fra jarlsberg og in.. spess ved den bommen ved shell der!! men..vi får håpe de fikser det snart..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 var en som kjørte ut i krysset der i dag pga en av hulla i veien skremtre han så hen gikk rett i bussholdeplassen der .. men men .. Hvor tar de å bygger ut først? når bli første delen ferdig? skal den gå helt til Porsgrunn eller bare til fylkes grensa ? hvor legger de den? Blir det tunnel under Larvik? osv osv .. TRENGER DA FFS SVAR!! (personlig synes jeg veien mellom Porsgrunn og til sandefjord er viktigest .. spesielt mellom Larvik og sandefjord) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Enig med Kebabgud... Larvik-Sandefjord er absolutt viktigst... Mest kjipe punktet gjennom hele Vestfold... (Supertregt) Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 ikke bare treigt .. men den går jo gjennom et boligområde! det er sinnsykt! Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Ja, jeg ville ikke ønsket å bo på Ringdal og leke russisk rulett hver gang jeg skal komme meg utpå veien... Som du sier, det er passe sjukt! Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Originally posted by swidish vr6 Litt off topic: Er det bare meg, eller har veien i tønsberg blitt sinnsykt mye dårligere etter at bommene ble satt opp..? Jeg tror det er veien i Tønsberg også. Hvorfor skulle bare du ha blitt sinnsykt mye dårligere etter at bommene ble satt opp? ;) Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PaAra Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 herregud 11 år???? går jo ikke akkuratt unna dette her... :mad: Siter Måtte til retten for å få igjen penger på bilkjøp etter å ha blitt svindlet av Leif Gjestrum Larsen AS i larvik ( SAAB Larvik). HOLD DERE UNNA DET STEDET! x Bmw 318i cab 91mod x Saab 9000 sc ( største dritt bil i verden) x Saab 900i 90 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Syns ca alle veiene på vestlandet burde blitt opprioritert jeg Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Originally posted by bjirn Syns ca alle veiene på vestlandet burde blitt opprioritert jeg Det ble de da når kjell opseth var samferdselsminister. da fikk dere bruer og tunneller i hytt og gevær, til 10 personer på gudsforlatte steder.. såh, dere har ingenting å klage over:) er i vestfold trafikken faktisk er. mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Nåja, det er nå pompenger på hver eneste j*** bro og tunell, så vi skal nå ihvertfall ikke ha dårlig samvittighet for det.Hvis du f eks kjører fra Bergen til Oslo så får du ikke et eneste krabbefelt før du er i Hønefoss.Såvidt jeg vet er det ikke en eneste vegstrekning med mer enn 80 grense i hele Hordaland.Asfalteringsarbeid eksisterer omtrent ikke.Det eneste arbeidet som blir utført er å sette opp nye fotobokser. Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg