Gå til innhold

bmw 325ix e30

Ranger emnet

locktite

Anbefalte innlegg

En 325ix får du vel fra 50k i Norge?

Sansynligvis vil det ikke lønne seg og importere en så billig bil..

Etter det jeg har regna ut tidligere har det skjelden vært noe og tjene på biler under 100 000kr.

Skal du bygge om så må du passe på at den bilen du bygger alt over i er mer enn 10 år gammal i Norge.

Kom over en meget billig MB 190E som var bygget om til 2.3-16. Men bilen som de hadde bygget om var førstegangs registrert i NORGE i 1998, og da må man betalte importavgift på alle forandringer i vekt og effekt.

1997 Mercedes E 230 Classic

1998 Audi A8 2.5 TDI Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er et helvette å bygge om til IX da det er jævlig trangt, slik at du må banke plass til diverse deler.. Var iallefall det jeg fikk til svar når jeg vurderte det samme!

Hvorfor ikke bare sette i en 325 motor og sette skivebremser rundt det hele.. så bruke pengene på kvassere kam og luftfilter? 200 skulle vel komme rimeli greit!

æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm sjekka ut litt priser, ser kanskje ut til å være billigere i sveits enn tyskland!

Uansett får du ix ned i rundt 30-40 tusen i Norge og skal du betale avgiftene på den 90 modellen kommer du opp i rundt 40000 bare i import avgifter!

'03 Mitsubishi Galant Advance stv - '81 Vovlo 244 med Autolat - et ukjent antall Bobler - '73 VW Buss (T-2) -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygge om?

Veit om noen som har gjort det, burde gå greit, det er uansett trangt å få plass på en orginal så....

eneste som trenger plass er delekassa og den tror jeg faktisk får plass uten noe hamring! Problemet er at fjærbeina står nesten rett opp, de ligger ikke bakover som på vanlig E30, det er der jobben ligger!

Min påstand: klart det er gøy med bakhjulstrekk men, trekk på alle 4 på vinterføre er bare helt rått! Når bakhjulstrekk står stille ut fra kryss eller utfra en skarp sving, så sitter man der og nesten skulle ønske at man kunne spinne litt igjen! For det bare setter seg fast og skyter avgårde!

'03 Mitsubishi Galant Advance stv - '81 Vovlo 244 med Autolat - et ukjent antall Bobler - '73 VW Buss (T-2) -

Lenke til kommentar
Del på andre sider