Gå til innhold

Låse signal til vakumpumpe a4

Ranger emnet

Concker

Anbefalte innlegg

Heisann.

Har en Audi A4 98mod som jeg driver og monterer fjernstyring til sentralåsen på.

Settet er fra Rclick.co.uk og har så langt jeg har kommet nå sett ut til og fungere greit.

Problemet er at i manualen jeg fikk fra dem så er fargen de oppgir på den ledningen som går inn på vakumpumpa som jeg skal koble på feil. var vel brun/grå på 12pins kontakta de sier er signalet inn for og låse dørene, Men denne ledningen har vertfall ikke jeg

Så lurte på om noen vet hvilken ledning som går inn på vakumpumpa som er signal inn for og låse dørene?

Har da først en 10pin? som er svart og lilla, dette er vel bare strømmen inn på pumpa tror jeg. Ellers har jeg en gul 16pin kontakt og en svart/hvit 16pins kontakt. I følge manualen som følger med skal signalet for og åpne døra inn på den hvite/grå ledningen på 16pins kontakten (Dette fungerer fint!) Men som nevt så stemmer det ikke at jeg har en brun/grå ledning på 12 pins kontakta?

Så om noen har erfaring med dette hadde det vært fint! Møller vet vel kanskje dette også men

-Daniel

Audi A4 Sedan, 2.4l Quattro 98"

------------------------------

Opel Omega B 2.0 16V 95"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 2 ledninger, en for unlock og en for lock.

POWER LOCK: BROWN/GRAY or RED/BROWN

POWER UNLOCK: GRAY/WHITE

Husk også på at unlock skal ha dobbel puls! :)

Vet at dette står i manualen, men en brun/grå ledning har jeg ikke på 12pin pluggen, og den rød/brune sitter vel på 16pins pluggen og fungerer ikke, har prøvd denne. Jeg vet jeg ikke har brun/grå vertfall, kan se om finner brun/rød igjen og kanskje se om det er dårlig kontakt. Angående pulsen så er det riktig da jeg har 2 forskjellige instillinger og bare den ene fungerte på og åpne :D

Åpne dørene går fint, så er bare og finne riktig ledning til låse signalet. Det som står i manualen er feil vertfall

Audi A4 Sedan, 2.4l Quattro 98"

Opel Omega B 2.0 16V 95"

Lenke til kommentar
Del på andre sider