El Duce Skrevet April 13, 2011 Rapporter Share Skrevet April 13, 2011 Hei! Det har begynt å lyse og blinke et utropstegn i dashen. Rødt er det også. Er den oppe i høyre hjørne av de 4 som sitter sammen midt i dashen bak rattet. Åpnet instruksjonsboken i går og fant ut at det kunne være lite nivå på servo-olja og det var det så jeg fylte etter, men lampen lyser og blinker fortsatt samtidig som det piper en alarm en stund etter oppstart. Stopper jeg bilen og starter den igjen så kan den forsvinne, men den kan også komme tilbake under kjøring. Er dette alvorlig? Hva kan være galt når det ikke hjalp å etterfylle? Må det slettes feilkoder kanskje? Alle tips mottas med takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 13, 2011 Rapporter Share Skrevet April 13, 2011 Slitasjevasleren for slitte bremseklosser. Men kan også være kontakten rett bak hjulet, disse sitter utsatt til for vær og vind. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El Duce Skrevet April 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2011 Er det samme varselllampen altså? Får sjekke den da, selv om det er nye klosser og skiver rundt hele bilen. Kan jo være kontakten da sikkert. Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Customtp Skrevet April 22, 2013 Rapporter Share Skrevet April 22, 2013 Er det samme varselllampen altså? Får sjekke den da, selv om det er nye klosser og skiver rundt hele bilen. Kan jo være kontakten da sikkert. Takk! Har du funnet ut av dette? Har byttet skiver og bremseklosser forann på Min A4, og slitasje lampen lyser fortsatt. Verkstedet sier de TROR det er ledningsnettet, men har ikke merket noe feil på det til nå. Byttet ble gjort på verksted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg