Wouh240 Skrevet April 13, 2011 Rapporter Share Skrevet April 13, 2011 etter at jeg klarte å ryke reg. remma på min trofaste volvo 240, har jeg bestemt meg for å gi opp å fikse den mer. men nå har det seg sånn at jeg gjerne vil bli kvitt noen av de delene jeg har liggende, gjerne bilen og.. - jeg har helt nye senkefjører med tuv papirer, ikke åpnet esken en gang. - helt nye frem dempere og fjører som jeg ikke får levert tilbake pga manglende kvitering. - nesten nye bak dempere og forstekede fjører. har ikke sittet på bilen mer enn en månte. - 4 vinterdekk med pigger som har gått en sesong. - hvertfall 2 nye sonnerdekk som har gått en halv sesong det er igså ganske mye annet småfiks som er byttet på denne bilen. så hvis noen er intereserte, si ifra, så skal vel det meste ordne seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wouh240 Skrevet April 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2011 jeg har også helt nye superflex foringer til bakakselen. har ikke tatt de ut av posen en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg