Hykler Skrevet April 13, 2011 Rapporter Share Skrevet April 13, 2011 Jeg har en 190E 2,6 1990 som har fungert utmerket i mitt eie. Helt til lørdag. Motoren stoppet under kjøring på motorveien med noe høyt turtall, og ville ikke starte igjen. Motoren går rundt, og det høres ut som bensinpumpen går. Hva er feilen? For meg virker det som om den sliter med å tenne. Hos Mekonomen var det ingen hjelp å få. De sa med en gang at det sannsynligvis var innsprøytningen, noe som kom til å koste over 20 000 å reparere. Og det uten å ha sett på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 13, 2011 Rapporter Share Skrevet April 13, 2011 Drit i mekonomen, og 20 k for å fikse er usannsynlig, grunn til å ikke gi dem jobben. Det du kan begynne med er å finne ut om den mangler gnist eller bensin til forbrenninga. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hykler Skrevet April 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2011 Har nå byttet coil og plugger, men det viser seg at motoren ikke får bensin. Har forstått det sånn at innsprøytningen kan være et mareritt å feilsøke. For meg høres det ut som bensinpumpen går i noen sekunder når jeg vrir om nøkkelen. Kan det likevel være bensinpumpereleet som er problemet? Hva annet kan forårsake manglende drivstofftilførsel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 20, 2011 Rapporter Share Skrevet April 20, 2011 får den gnist nå? Har du skiftet veivsensor?' Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hykler Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2011 Det viste seg at både rotor og medbringer til rotor var brekt. I tillegg var fordelerlokket ødelagt. Alt er byttet, så nå kommer det herlig sekserlyd igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg