Gå til innhold

jørns passat 3b 2000mod highline

Ranger emnet

jorniboy89

Anbefalte innlegg

hey, er en kar i fra tromsø by som er en stolt eier av en passat 3b.

kjøpte bilen sommer 2010 pga audien blei kræsjet(ikke min feil)

så dette blir mere som en prosjekt tråd nesten, fant ingen forumer med "prosjekt"

Så fikk tak i en sølvgrå stv 1,9tdi 115 hestern, kjøpte den for 52 tusen fra bank (tvangsalg)

bilen var rullet 272000 km da men var ikke preg over at den hadde rullet de.

Eneste jeg hadde og klage på var "alu" looken i bilen som var herpet... han som hadde bilen før meg kunne ikke ta vare på den så det ut som.Så jeg startet fort med og handle inn nytt interiør , helt svart fordi jeg har delskin med blå alcantara. Ble veldig fornøyd med det, så byttet jeg til dobbel din ramme tok litt tid med og skjære ut gammel plastikken som var der orginalt men gikk greit.Tok ca 2 t +- blei mye bedre og ha klimapanelet nede.Det ble høst og jeg ville ha nye lykter.Satt og så på de devil eyes lyktene så bra ut men så kjøpte jeg de og de ble montert og 3 måndter etter så blei jeg lei.Solgte disse og kjøpte meg chrome lykter med linselykt, Ser veldig bra ut.

bilen er en import bil så han tyskern som bestilte bilen hadde alt av utstyr men ikke høytalere bak:S snålt men jaja montert focal 6,5" komp sett av billig versjonen.

bestilte også led baklys , eneste minuset var at disse lyste opp ca 200m bak bilen når jeg kjørte og up'n var ikke gla i disse. Men de var jo lovelige men jeg valgte da og ta de av for et par måndter siden og satt derfor på 3bg baklykter ! Mye penere synes nå jeg . Planen min er og kjøre en clean stil så det kommer mye ting i løpet av fremtiden nå som det blir vår/sommer og bilder skal komme selfølgelig.

så her kommer det en haug med bilder orker ikke og skrive så mye mere nå siden jeg har jobb i morgen.

post-54994-13804853265394_thumb.jpg

post-54994-13804853222105_thumb.jpg

post-54994-13804853222215_thumb.jpg

post-54994-13804853222316_thumb.jpg

post-54994-13804853265297_thumb.jpg

low and slow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...