xesence Skrevet April 14, 2011 Rapporter Share Skrevet April 14, 2011 Kjøpte min Astra GTC 1.6 Cosmo (delskinn og kjørecomputer) i fjor sommer, og tenkte kanskje det var på tide å legge den ut her. Var møkklei gammel drittbil som bare gikk sondt, så ville ha noe nytt/nyere. Ikke de beste bildene, men det gjør vel nytten: Vist jeg få bedre råd med tiden har jeg lyst å gjøre følgende: Bytte nåværende sommerfelger over på vinter, og nye sommerfelger (19 tommer) En mild senk Bytte frontlippe Soting helt frem Siter Opel Astra GTC 05 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet April 18, 2011 Rapporter Share Skrevet April 18, 2011 Snasen bil :) Silver lightening? Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xesence Skrevet April 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2011 Takk for det! Stemmer det at det er silver lightning, syns ikke bildene helt referdiggjør den fargen. Husker godt at jeg var imponert over fargen i forhold til hva annonsen hadde gjort inntrykk av. Siter Opel Astra GTC 05 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet April 24, 2011 Rapporter Share Skrevet April 24, 2011 Jeg synes av en eller annen merkelig grunn at den fargen er jævlig på Astra stv/5d, men gjør seg bra på GTC. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg