Gå til innhold

Justering av TDK?

Ranger emnet


coworth-racing

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har en 94' Passat 1,9TDK som jeg kunne tenkt meg og tune litt.

Har montert turbotrykk-måler, og den lader 0,6bar ved maks og 0,5 peak..

 

Har hatt turbo-gærning på besøk som har sett på bilen, og han mente jeg måtte ha boost-controll om jeg skulle øke trykket på turbo siden jeg hadde fast accuator eller hva det nå enn het... Kan dette stemme?

 

Hvor stiller man diesel-pumpa på denne motoren? Og i hvilken rekkefølge er det lurest og justere? Først turbo så diesel eller omvendt?

 

Håper på raske svar :D

- 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant

- 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt

- 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek)

...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår