coworth-racing Skrevet April 14, 2011 Rapporter Share Skrevet April 14, 2011 Hei! Har en 94' Passat 1,9TDK som jeg kunne tenkt meg og tune litt. Har montert turbotrykk-måler, og den lader 0,6bar ved maks og 0,5 peak.. Har hatt turbo-gærning på besøk som har sett på bilen, og han mente jeg måtte ha boost-controll om jeg skulle øke trykket på turbo siden jeg hadde fast accuator eller hva det nå enn het... Kan dette stemme? Hvor stiller man diesel-pumpa på denne motoren? Og i hvilken rekkefølge er det lurest og justere? Først turbo så diesel eller omvendt? Håper på raske svar :D Siter - 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant - 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt - 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek) ...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet April 15, 2011 Rapporter Share Skrevet April 15, 2011 Står litt her! http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/golf-3/62527-d-i-y-do-it-yourself-trad-2.html Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.