Gå til innhold

(Hvordan) flytte fordeler montert på kamaksel(mot torpedo)

Ranger emnet


Skody

Anbefalte innlegg

Denne fordelern er flyttet fra bakkant til forkant av kammen...

20v_dis_relocation.jpg

Dette er på en 4A-GE-20V silver top. Men Volvo 230K(?) og noen V8ere har samme problem med torpedoveggen...

 

Lurer på for og mot med ovennevnte løsning vs bulke inn/sage i torpedo(ulovlig i norge tror jeg) vs lage cranktiming ++

 

Jeg har primært tenkt å bruke OEM/org ECU. Skal jeg bruke datasprut bør den inkludere styring av tenning(KISS - jeg vil ha minst mulig bokser), gjerne DLI fra en 4A-GZE ell.no.

 

Har liten(les: NULL) erfaring med alle løsningene... Alle forslag mottas med takk c",)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår