Mercedes1992 Skrevet April 15, 2011 Rapporter Share Skrevet April 15, 2011 Hei! :) Holder på å piffer opp min mercedes 230e w124 1990 1 Så jeg lurer da på hvordan jeg skifter lyset på instrumentpanelet som lyser mot turtall og speedometeret. hadde vært fett med hvit lys istedet for det som er originalt. 2 det siste er hvordan jeg tar av dørtrekkene, skal sote rutene, så hadde vært greit å fått av dørtrekkene. Mvh: Vegard Siksjø Siter Siksjø! 40241533! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 15, 2011 Rapporter Share Skrevet April 15, 2011 Du skifter pærene bakfra på instrumentet, det må følgelig ut, det draes ut, og man må knote bak og kopble av wire og ledninger. Dørtrekket: Løsne plastlista rundt døråpner, skru ut m6-skrue som holder "armlenet", åpne vindu, vippe ut litt i bunnen og skyv oppover, innvendig døråpner må ut før du presser opp.| Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mercedes1992 Skrevet April 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2011 Tusen takk for svar! :) skal se om jeg får til det der instrumentpanelet. har et liggenes jeg kan prøve på først. :) Siter Siksjø! 40241533! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg