MR_Simba Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 hm..senka bil er fiiiint det..men det finnes mange ulemper også..feks her (ålesund) mange jævlige veier bilene bare må nødt å ta nedi med et elr anna..kjipt å skrape opp bilen under lissom..menmen.. fint som noen her sa at den ligger mye bedre på vein, så sant så sant det.. Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Når en polo skal senkes, så skal det senkes mye!!! i fjor sommer kjørte jeg med 100/80mm senking og 175/50-13 dekk.. hadde vel en bakkeklaring på 3-4 cm, forsåvidt gikk det greit å kjøre med, må bare være litt oppservang når man kjører. og prøve å dra med seg EN anorektisk dame, og ikke hele venninde gjengen til tidligere østblokk mester i ladakasting; Olga Garbatschof. Ellers er det MYE fetere med gnistregn underbilen, enn noe lilla wannabe neon stuff. Men ja, det sliter litt på bilen, kjørte 12k i sommer og måtte lage nytt jekkfeste nå i vinter, ellers er det bare gøy! Satser på enda lavere til sommeren!!! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Originally posted by Polo_gti16v synd å si de kid-a, mn du hadde ik likt å sett den bilen nå:(:( les: RASS! Ganske normalt når man selger en strøken bil man har modda sjøl :rolleyes: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 hmmm... jeg kan senke bilen 110 mm fra hvordan det er nå.. lurer på hvordan det blir.... (blir testet til sommeren :) ) tror jeg nøyer meg med 60 - 70 mm ned som ferdig resultat men må jo testes.. slik var den når jeg kjøpte den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Med fjærer en min senket 100-80. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg