kseim Skrevet April 16, 2011 Rapporter Share Skrevet April 16, 2011 Den ene lykteviskeren begynte å fuske i vinter. I starten virket den i perioder, men etterhvert sjeldnere. Hadde det med å stoppe på topp. Nå beveger den seg bare 1/4 hver gang jeg skrur på tenningen. Er det motoren som har tatt kvelden, eller kan det vare noe annet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrom Skrevet April 17, 2011 Rapporter Share Skrevet April 17, 2011 Den ene lykteviskeren begynte å fuske i vinter. I starten virket den i perioder, men etterhvert sjeldnere. Hadde det med å stoppe på topp. Nå beveger den seg bare 1/4 hver gang jeg skrur på tenningen. Er det motoren som har tatt kvelden, eller kan det vare noe annet? Viskermotoren er en kjent svakhet på v40. Har bytta på den ene siden på min også. Det er en ganske kurrant jobb. Jeg kjøpte ny/brukt på høggern for noen hundrelapper :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
redhot Skrevet Oktober 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Hvordan er det å bytte denne? Like greit å gjøre selv eller sette vekk? Ut med lykta, ned med fangeren...? ps; hvis noen har en til salgs så si gjerne fra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrom Skrevet Oktober 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Løsne de to bakre festene på fangeren og trekk den noen cm ut, som er nok til å vippe ut lykta. Da er det greit å komme til viskerpussermotoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg