zukibaiker Skrevet April 19, 2011 Rapporter Share Skrevet April 19, 2011 Noe for di som er dritt lei av alle rosabloggene? ;) http://bilinorge.blogspot.com/ Kan bli spennende etterhvert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet April 20, 2011 Rapporter Share Skrevet April 20, 2011 blogging er for fags Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zukibaiker Skrevet April 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2011 blogging er for fags Øh.. Okei, e du blåst i høue? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet April 22, 2011 Rapporter Share Skrevet April 22, 2011 blogging er for fags Sterk konklusjon fra commodus sin side :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet April 22, 2011 Rapporter Share Skrevet April 22, 2011 hahaha! ikke ta alt jeg sier så alvorlig;) Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 26, 2011 Rapporter Share Skrevet April 26, 2011 Støtter commodus her!!! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet April 26, 2011 Rapporter Share Skrevet April 26, 2011 Haha! Gode, gamle Commodus:D Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Mai 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 Sitat: Bilen, både i og utenfor Norge, går spennende veier i møte. Og krevende veier. Per idag er forbrenningsmotoren eneste universelt fungerende plattform for transport ..... Mulig jeg tok en setning totalt ut av sammenhengen, men uansett; gud bedres saa spennende....NOT Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zukibaiker Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 Sitat: Bilen, både i og utenfor Norge, går spennende veier i møte. Og krevende veier. Per idag er forbrenningsmotoren eneste universelt fungerende plattform for transport ..... Mulig jeg tok en setning totalt ut av sammenhengen, men uansett; gud bedres saa spennende....NOT Heh.. Om dette er din mest hardtslående kritikk, slik bloggen står nå, tar jeg det som et ganske sterkt kompliment. :P Men det er en ærlig sak du kommer med. Når jeg leser setninga i ettertid ville jeg vel heller gått for "discovery-klisje fra helvette", framfor "spennende...NOT", men jeg får ta den også. Er iaf. litt mer konstruktivt enn fra opel/tribal-eliten lenger oppi her. ;) Si fra hva dere mener mangler innen norsk motormedia da? Mvh Zukibaiker aka Haaka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 Heh..Om dette er din mest hardtslående kritikk, slik bloggen står nå, tar jeg det som et ganske sterkt kompliment. :P Men det er en ærlig sak du kommer med. Når jeg leser setninga i ettertid ville jeg vel heller gått for "discovery-klisje fra helvette", framfor "spennende...NOT", men jeg får ta den også. Er iaf. litt mer konstruktivt enn fra opel/tribal-eliten lenger oppi her. ;) Si fra hva dere mener mangler innen norsk motormedia da? Mvh Zukibaiker aka Haaka Var dette ett angrep på Opel generelt? Du får se om VOE vil lage banner til deg... hahahah :D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Mai 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 Heh..Om dette er din mest hardtslående kritikk, slik bloggen står nå, tar jeg det som et ganske sterkt kompliment. :P................................................................................ Si fra hva dere mener mangler innen norsk motorme..... Mvh Zukibaiker aka Haaka Foerste gangen jeg klikket paa linken saa var jeg ute igjen innen faa sekunder. Vet ikke helt hvorfor. Den andre gangen fikk du en kommentar. Denne tredje gangen leste jeg igjennom det meste. Jeg er selv ganske teknisk, og er ofte lei av uvitende journalister som kopierer viten ifra andre, eller bare reint generellt skriver svada om plass til kjerring, barn og hund. Naar jeg naa leste din blogg saa ble det paa en maate motsatt. Litt for mye teknisk og nerdete paa en maate. Men uansett det er miin mening. Du er i alle fall flink til aa skrive og virker dyktig, saa det kan nok bli en fin blogg side, bare ikke bli for snever. Og pass paa aa bruke fine bilder. Lykke til! Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zukibaiker Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2011 Takker og bukker. Skal huske på det du sier, delta! Sjekk siste sak på Bil i Norge: Er 'Vi menn' blitt helt idiot!? http://bilinorge.blogspot.com/ Mvh Zukibaiker/Haaka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2011 Må svare meg også nåda :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zukibaiker Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2011 Må svare meg også nåda :) Hehe, jo.. Men det med Opel var da ikke noe angrep. Det var jo en grei knagg å henge dere på, men ingen angrep - Opel er da tross alt også biler ;) PS! Hvis du får Voe til å lage banneren din, har du 'made it to da top'! Jeg gir meg faen ikke før Voe har laget min..(!) God helg videre, godtfolk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zukibaiker Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2011 Hvilken bil har best veigrep - den som har breie dekk, eller den som er ekstra tung? Driver litt myteknusing for tiden på Bil i Norge-bloggen Våi! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg