kroger Skrevet April 19, 2011 Rapporter Share Skrevet April 19, 2011 Hei, jeg har akkurat kjøpt meg en slik bil, og lurer på en ting. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det jeg trenger for å behandle caben? Skulle ha impregnert den, og hvis mulig farget den opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet April 22, 2011 Rapporter Share Skrevet April 22, 2011 prøv et sted der de lager og reparerer båt kalesjer :) de steller også cab kalesjer :) her i vestfold er det flere men det er det sikker også der du holder til . gratis med caben forresten! tidligere var det her en annen med en cab som hadde litt problemer med dørene eller noe sånt ;) god påske! Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg