Gå til innhold

Audi a3 8P 2004 modell rustproblem...

Ranger emnet

Nasse

Anbefalte innlegg

Hei godtfolk!

Trenger litt råd av dere.

Jeg har en audi a3 og jeg er kjempefornøyd med bilen. Men jeg sliter med rust på dørene... Begge dørene.

Første møte med faenskapet var tidlig i fjor høst da jeg oppdaget en rustflekk nede i fremste hjørne av førerdøren. Ringte møller og va innom med bilen så de fikk ta en titt på det. De mente selvfølgelig at det måtte ha vært min egen feil. De påsto at døra var noen mm skjev, mest sannsylig vinden som hadde tatt tak i den mens døren var åpen, visst nok et vanlig problem... ??? Så da tilbød de meg å fikse det for den rette sum av 15 000, det hadde jeg ikke råd så det må jeg få ordnet på egne hånd nå i vår.

Men når jeg la om til sommerdekk i helgen oppdagen jeg ENDA en rustflekk, denne gangen på passasjerdøren. Nederste hjørne lengst bak på døren. Rusten vises også på innersiden av døren og det er endel bobler i lakken på utsiden rundt flekken.

Blir fortvilt jeg, ser bare tusenlappene fyke ut av pengeboka mi...

Noen her som har en anbefaling på hvordan jeg kan gå frem? Jeg kan sikkert kjøre innom møller igjen og la de fortelle meg at også denne flekken er min egen feil på en eller annen finurlig måte.

Er det noe hold i det møller siwer angående rustflekken på førerdøren? Skal ikke det være galvanisert stål som ikke ruster uansett? har sett på førerdøren ganske nøye selv, og kan ikke si at jeg helt forstår hvordan tuppen av hørnet på døren skal ha kommet borti noe som helst, uavhengig av hvor mye døren har blåst opp.

hjelp...

Suzuki gsx-r 1300 hayabusa

Audi A4 1995

-------------------------

x Yamaha YZF 600 thundercat

x VW Corrado 1.8 G60 1990

x Vw Golf 1.6 1994

x Honda NSR 125cc 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider