Noober Skrevet April 19, 2011 Rapporter Share Skrevet April 19, 2011 Hei Igår hadde jeg det litt travelt og kjørte passaten hardt og plutselig pep det tre ganger og den røde oljelampa begynte å blinke. Jeg stoppa motoren, og når jeg slo den på igjen var det borte. Bilen stod i en times tid, før jeg kjørte 1.5 mil og da skjedde det igjen. Har peila oljen, og alt er som det skal. Bytta filter og om til syntetisk olje i vinter.. Det som er veldig rart, er at turtelleren slutter å funke samtidig som oljelampa begynner å blinke. Når oljelampa slutter å lyse, starter turtelleren igjen. Mistenker en el-feil, men vil ikke kjøre og risikere havari Siter VW Passat 98' Honda CBR 125 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 19, 2011 Rapporter Share Skrevet April 19, 2011 Høres ut som feil (dårlig kontakt) internt i instrumentpanelet. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet April 19, 2011 Rapporter Share Skrevet April 19, 2011 Kan være dynamoen! Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellkrist Skrevet Mai 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2011 Hadde samme problemet på min Passat,(oljetrykksalarmen kom på). Under oljefilteret er det en sensor..byttet den, å alt var i orden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg