Skruuf Skrevet April 19, 2011 Rapporter Share Skrevet April 19, 2011 Hei. vurderte å montere dobbel din i passatn. Men viste ikke kor man skulle få kjøpt "adapter" til det? Noen forslag? Trenger vel hele fronten ny? Er en 2003 highline :)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet April 19, 2011 Rapporter Share Skrevet April 19, 2011 haha.. Sikkert 10ende tråd jeg leser om akkurat dette tema. :P Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 19, 2011 Rapporter Share Skrevet April 19, 2011 haha.. Sikkert 10ende tråd jeg leser om akkurat dette tema. :P Sant, så sant :) De aller fleste som forhandler stero til bil, har også eller kan skaffe dette. Men, kom ikke denne passaten egentlig med 2-Din spiller orginalt, eller var det ekstrautstyr? Uten å vite hvordan det ser ut i midtkonsollen til tror jeg ikke du trenger å bytte noe. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet April 20, 2011 Rapporter Share Skrevet April 20, 2011 Sant, så sant :) De aller fleste som forhandler stero til bil, har også eller kan skaffe dette. Men, kom ikke denne passaten egentlig med 2-Din spiller orginalt, eller var det ekstrautstyr? Uten å vite hvordan det ser ut i midtkonsollen til tror jeg ikke du trenger å bytte noe. Den kom med det som ekstrautstyr, da med 2stk 1-din spillere.. En kassett/radio, og en cdspiller/magasin som var linket sammen med kasset/radio. Og så ble det jo og levert 2 din orginal navigasjon som ekstrautstyr :).. Er vist en del og bygge om, men det går.. Er heldig som har 2-din orginalt i min.. Har en pioneer avic d3.. navi/dvd Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorniboy89 Skrevet April 23, 2011 Rapporter Share Skrevet April 23, 2011 ingen problem og bygge om! koster 2000kr totalt i deler fra møller. søk på google så finn du frem til det du trenger og handle... har sikkert kvittering etter mitt bygg så send meg pm om du er intressert Siter low and slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg